شیرین تو میمانم


من هر شب غربتم را در آغوش می کشم

و گونه هایم تر میشود!

غربت اشکهایم هنوز رنگ انتظار دارد!

بهار پشت گرده های خیس پائیز قدم می زند

زندگی زیر پاهای سرنوشت له می شود!!

و من هر روز زیر خاکستری ها گم می شوم

و احساسم زیر دودها کبود !

چشمانم رنگ بغض می گیرد

و دلم رنگ سنگ!

ننه سرما غربت مرا با قصه های شیرین و فرهادش می شکند

و من رنج فرهـــــــــاد را در بیستون دلم حس می کنم!

شیــــــــــرین تو می مانم!

تا چشمان دلم را باز می کنم جوانه ای می بینم

زیر تخته سنگ !

جوانه محبت

ســـــــلام محبت!

و خدا هنوز می آفریند

از جنس انسان


اما تا نگاهش می کنی رنگی دیگردارد!

***************

نظرات 5 + ارسال نظر
بهروز دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ق.ظ http://banooyeh_mah.blogsky.com

sher e ziba o ghashangieh,,az tanhaey o ghorbat goffty,,az zendegyeh sard o bi aatefeh va omid e be sabzi o zaendegyeh dobbareh,,az ghesseh a dasstannayeh aasheghaneyeh marrdommi va az neyrang o doroghe ma enssanayeh khaaki

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ق.ظ

ایرون دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 ق.ظ http://avirin.blogsky.com/

سلام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پور از ایناست تو سرم تو هم که اینجوری

احسان (باران) دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ق.ظ http://iog.blogsky.com

سلام .. شعر پایینی رو خوندم و به نظرم جالب اومد موفق و پیروز و فیروز و نوروزو به روزو بی سوزو عاشق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد