زندگی خلوتی آراست که من باشم و تو
بی گمان آیینه ای خواست که من باشم و تو
در ازل لطف خدا خواست که من باشم و تو
به چه زیباست چه زیباست که من باشم و تو
آرزوی گل مریم.گل پونه. گل ناز
آرزوی همه گلهاست که من باشم و تو
عود و اسپند و حنا چون باشند
همه اسباب مهیاست که من باشم و تو
زندگی خواب و خیالیست که من باشم و تو
زندگی یک دو معماست که من باشم و تو
زندگی همه شیرین و من شیفته ی تو
زندگی شرح دو شیداست که من باشم و تو
باز در خواب مرا پچ پچ گنگی برخاست
نکته ی این همه رویاست که من باشم و تو




نظرات 1 + ارسال نظر
ساهیک دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دخترم بادرود وسپاس از برنامه خوب نوروزی ات فقط یک اشگال کوچک داردوآن اینکه:حیف نیست دراین سفره پارسی یک جمله بی خاصیت تازی گذاشته ای و ازرونق آن کم کرده ای؟ برایت آرزوی موفقیت وسرسبزی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد