انسانها زیبایند ...

* قیمت عشق همیشه بیش از تحمل آدمیزاد بوده *

««
در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

حالتی رفت که محراب به فریاد امد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار

کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد
»»

حرفهای یواشکی :

او گفت: هیچکس را غم من نیست
!

گفتم: پس تورا غم نیست
!همانا خوشبخت ترینی.

گویی مرا دیوانه پندارد .. گفت: تو خود ندانی که غم چیست
!

گفتم: غم .. شیرینی فراق است
.

گفت: پس تلخی چیست
؟!

گفتم: بی غمی
.

باز برآشفت و گفت: آن که بی درد است چون تلخ است
؟

گفتم: او تلخ تر از تلخ است .. لیک نداند
.

گویی در وجود من چیزی نگریست که گفت: بیش برایم گوی
!

گفتم: اورا که درد نیست .. از حضرت دوست فاصله ایست .. پس این دوری

قفس حجاب را بیشتر و عظیم تر کند و چون در حجاب تن مدفون شوی
..

مسیر وصال تیره گردد و وعده دیداری نماند .. هر آینه .. این خود تلخترین

باشد
.نگاهم کرد پیوسته و گفت: نمیدانم چه میگویی.

 
اما اکنون حس زیبایی از تلخی ام دارم ...!!! پس مست شد و رفت
.

« انسانها وقتی یکدیگر را دوست میدارند زیباتر از همیشه اند
»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد