.
  بیا ای عشق Dot Com عزیزم --- به پای تو Wها بریزم

 

 



دوباره شب شد و من بیقرارم ---------------------------- Connect کن، زود بیا، در انتظارم

بیا، من آمدم پای Messenger ---------------------------- شدم مسحور آوای Messenger

بیا Hard دلت را ما ببینیم ------------------------------ گلی از گنج Home Pageت بچینیم

بیا Icon نمای بی‌نشانم ------------------------------------ که من جز آدرس Mailت ندانم

بیا امشب کمی Online باشیم ---------------------------و یا تا صبح تا Sun Shine باشیم

بیا «انگوری» بی تو غش کرد ------------------------ و حتی Hard Diskش هم Crash کرد

بیا ای عشق Dot Com عزیزم --------------------------------------- به پای تو Wها بریزم

مرا در انتظار خویش مگذار ------------------------------------- و پا ز اندازه آن بیش مگذار

بیا ای حاصل Search جهانی ---------------------------------- بیا اجرا کن آن File نهانی

بیا در دل تو را کم دارم امشب ------------------------- حدودا 100 مگی غم دارم امشب

اگر آیی دعایت مینمایم ------------------------------------------ دعا تا بینهایت مینمایم

اگر آیی دعای من همین است ------------------------- و یا نقل بمضمونش چنین است:

مبادا لحظه‌ای DC شوی یار ‌---------------------------------- جدا از پای آن PC شوی یار

مبادا نام ما را پاک سازی ---------------------------------------- و کاخ آرزو را خاک سازی

بمان تا جاودان اندر دل من ----------------------------- بمان تا حل شود هر مشکل من

نظرات 1 + ارسال نظر
لواشک سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:56 ق.ظ http://ovo.blogsky.com

سلام ...
جچقد خوبه ادم فقط برای یکی بنویسه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد