چت بازان شاعرو عاشق...

 


دوباره شب شدو من بی قرارم

کانکت کن.زودبیا.درانتظام

بیا من آمدم پای مسنجر

شدم مسحور آوای مسنجر

بیا هارد دلت را ما ببینیم

کلی از کنج هوم پیجت بچینیم

بیا آیکون نمای بی نشانم

که من جز آدرس میل ات ندانم

بیا امشب کمی آنلاین باشیم

ویا تاصبح تاسان شاین باشیم!

بیا فرهاد بی تو باز غش کرد

و حتی هارد دیسکم هم کرش کرد

بیا ای عشق دات کام عزیزم

به پای تو دبلیوها بریزم!

مرا در انتظار خویش مگذار

بیا ای حاصل سرچ جهانی

بیا اجرا کن آن فایل نهانی

بیا در دل تو را کم دارم امشب

حدودا صد مگی غم دارم امشب!

***

اگر آیی دعایت می نمایم

دعا تا بی نهایت می نمایم

اگر آیی دعای من همین است

ویا نقل به مضمون اش!چنین است:

مبادا لحظه ای دی سی شوی یار

جدا از پای آن پی سی شوی یار!

مبادا نام مارا پاک سازی

و کاخ آرزو را خاک سازی

بمان تا جاودان اندر دل من

بمان تا حل شود هر مشکل من

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد