خوابم میاد...گفته باشم...

*دیشب مثال رویت تشبیه به ماه کردم.....تو به ز ماه بودی من اشتباه کردم*
 امشب میخوام بی اجازه ببوسمت..شاید که اینطوری نگام کنی.حتما نگام میکنی.
 مگه نه؟هوم؟
تیرک نگاهت درست من رو هدف میگیره!خود خودم رو.
میخوام ازت اونقدر سوال کنم تا خسته بشم و تو مجبور بشی به همشون جواب بدی. جوابا مهم نیستند..آخه میدونی فقط دلم برا صدات تنگ شده.هوارتـــــــا !
میخوام کاغذ و قلم رو بردارم و اسمم رو سریع بنویسم و بعد کاغذ رو بدم دستت.وای خدای من !؟ میخونی...اسم من رو صدا کردی؟درست شنیدم؟..
آخه خیلی وقته اسمم رو فراموش کردی!
 بازم پر حرفی میکنم و تو خسته میشی..وقتی از دستم خسته میشی خودت شروع میکنی به حرف زدن!پس بذار بازم پر حرفی کنم...چی میگی؟ها؟
دوست دارم مشقام رو ننویسم..اونوقت تو عصبانی میشی و سرم داد میزنی.بعدش من قهر میکنم و تو میای منتکشی.همون کاری که عاشقشی هوارتا...اونوقت اونقدر برام حرفای خوب خوب میزنی که راستی راستی باورم میشه یه شازده خانم واقعیم.
امشب میخوام اخم کنم.یه اخم ناز و خوشگل..ساکت بشینم و نگات کنم.اونوقت فقط من و تو میدونیم چی میشه!!! مگه نه؟اصلا بیا با هم دعوا کنیم.چی میگی؟
حداقل اینجوری یکم هم مال منی.
اوم؟راستی دیگه باید برم...میخندی؟!؟...چه خوشگلم میخندی..
خوب من اگه میدونستم بالاخره میخندی که زودتر میرفتم.
 نمیدونم وقتی برم یا نباشم چی فکر میکنی؟نمیدونم وقتی باهاتم یا ازت دورم چه حسی داری؟ اینم نمیدونم..که وقتی از دستم عصبانی میشی یا ناراحت..بهم تردید میکنی یا شک..من رو چی میبینی؟ راستی راستی فکر میکنی دیگه داری کمرنگ میشی برام؟خودم رو نمیدونم اما تو هر روز داری پر رنگتر میشی برام.پس آخه درسته باهام اینطوری کنی؟هون؟
یه چیزی میخواستم بهت بگم..یه جمله سرخ...قرمزته!اما حالا حالاها دلت رو صابون نزن.
عمرا بهت بگم...پس امشب هم راحت میخوابی.
باور کن خیلی خوابم میاد.نگاه کن ببین ساعت چنده..دیگه کم کم باید برم.میدونم خوشالی بابا. حداقل یکم پرده پوشی کن دلم رو خوش کنم که میخوای بمونم.اما خوب اشکال نداره.دوست جونمی دیگه. آش خالمه بخورم پامه نخورم پامه.
( شوخی کردما.زنگ نزنی دعواکنی؟روزم رو خراب نکنیا.)
 اصلا بیا از فردا خاکیه خاکی باشیم مثل سیبزمینی! چی میگی؟ 
مثل اینگه خیلی جیلینگ ویلینگ نوشتم.به قول برو بچه ها خیلی ژیقانس شد!ه ه ...خوب خوابم میاد..یه عالمه هم خسته ام.گفتم بنویسم نگی ننوشت و گرفت راحت خوابید.
تو هم خوب بخوابی.
 « تا وقتی قلبه عاشقم به خاطر تو میزنه.....طلسم تنهایی من با دستای تو میشکنه.»
 «« تقدیم برای آنکه امید دارم تا برایم بهترین دوست و همسفر باشد..
دوستت دارم(در گوشی!)» 

                     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد