دلم یه کوچه ی تاریک و خلوت میخواد ...

یه دیواره سرد و محکم


دلم یه دنیا گریه !!!!   نه    !!!!  .... گریه نه .. 

خیلی وقته غصه هامو با گریه عوض نکردم .


یه مشت قرص آرام بخش بخوری و تا وقتی که احساس نکردی نباید بیدار شی ..
   

  همونجوری چشماتو ببندی و غصه هاتو پشت پلکات قایم کنی ..


یه زمانی خودم خواستم که قلبم کار نکنه .. میخواستم دل نداشته باشم .. 

اما !! حالا ..


حالا هیچی !! 

مغزم خودش داره از کار میفته .. !!


         
 
و دلم از هزاران بغض نشکفته ورم میکند 

و نام من گوشه ای از هزاران نام چروک خورده روزهاست !!

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ق.ظ http://shiz.blogsky.com

صدا کن مرا.
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.

سلام خسته نباشید
وبلاگ قشنگی دارید
معلومه که براش زحمت میکشید
pageRank وبلاگه شما در گوگل ۷ است یعنی خیلی توپه وبلاگتون
موزیکه وبلاگم خیلی قشنگه آدمه به حس وحال میبره

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد