* از دل انگیزترین روز جهان خاطره ای با من هست *

به شما ارزانی

«« دل تورا در کوی اهل دل کشد

تن تورا در حبس آب و گل کشد

خوشتر آن باشد که سر دلبران

گفته آید در حدیث دیگران
»»

حرفهای یواشکی :

خدا من رو به خاطر گناه بزرگی که کردم ببخشه
!

این اولین باری بود که

تو زندگیم دزدی میکردم ... اما قول نمیدم آخرین بارم باشه
!!

میدونی...

من رو باید ببخشی ... از اینکه چیزی رو ازت دزدیدم که بعضی از روزا یه

جورایی نزدیکتر از همه چی بهت بود و من یه عالمه بهش حسادت میکردم

میدونی؟ این دزدی خیلی زیر دهنم مزه کرد ... برا همینه که میگم

میتونه آخرین بارم نباشه ...
پس مواظب باش عشق من!

آخه خودت بگو من چطور میتونم تصورش رو کنم که چیزی تمام طول روز

صدای قلبت رو بشنوه اما من اینهمه دور حتی از دیدن چشماتم محروم

باشم
.

اصلا حقش بود !

خوشم اومد بدجوری حالش رو گرفتم!

ولی خداییش فکر کنم خودش خیلی خوشحال باشه که اومده پیشم ..


این به همه اونروزایی که پیش تو بود!!!

در هرحال امیدوارم از دست دلبرکت عصبانی یا نارحت نشده باشی .. اگرم

باشی برام مهم.  ... به نظر من به داشتن چنین عشق بزرگی می ارزه!

اومدی و رفتی اما کار خوبی نکردی که بستن چمدونت رو سپردی به من.

بیشتر مواظب باش زندگیم!

 ای کاش تموم بارو بندیلت رو میدزدیدم اینطوری

تموم دیوارای اتاقم میشد نمایشگاه اختصاصی امیر!

در هرحال بدون من بازم منتظر دوباره اومدنت میمونم .. و تا اون روز ساعتهای

خوشی رو با یاد عشق تو میگذرونم
..

آخه عشق تو بزرگترین دزدی قرن من ثبت شده.




« یه چیز رو بدون ... هر چیزی که اتفاق بیفته برام مهم نیست »

تنهات نمیزارم


نظرات 2 + ارسال نظر
عمو جواد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.goroohemaskhare.blogsky.com

قشنگ مینویسی- به وبلاگم سر بزن و نظر بده لطفا

امیر چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام.یعنی همیه ائینا رو برای من نوشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد