و تو همهُ وجودم شدی

پائیز را دوست دارم

                            چون فصل غم است

غم را دوست دارم

                           چون کوه دل است

دل را دوست دارم

                           چون به من محبت آموخت

محبت را دوست دارم

                          چون آن را در تو میبینم

تو را دوست دارم

                          اما نمیدانم چرا ؟

خواستم برایت هدیه ای بفرستم ؛

                                نسیم گفت : مرا بفرست تا موهایش را نوازش کنم.

                                باران گفت : مرا بفرست تا صورتش را بشویم و

                                                                    اشکهایش را پاک کنم.

ناگهان قلبم گفت : مرا بفرست تا دوستش بدارم...

                                                                  

نظرات 1 + ارسال نظر
ARASH یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ http://ARASH

SALAM.KHOBI?MAN ARASH 27 SALE MOHANDESE MEKANIK SHAGHEL DAR POROGHE NAFTYE SALAMAN DAR BANDAR ABAS.BACHE SHOMAL!SHERAT KHAYLI GASHN BOOD.DAR ZEMN KAR BA FLASHETAM KHOBE.MIKHAM YE WEB LOG DOROST KONAM KOMAKAM MIKONID?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد