من بی‌مایه که باشم که خریدار تو باشم

حیف باشد که تو یار من و من یار تو باشم



تو مگر سایه لطفی به سر بخت من آری

که من آن مایه ندارم که به مقدار تو باشم



نه در این عالم دنیا که در آن عالم عقبی

همچنان بر سر آنم که وفادار تو باشم


...

... خاک بادا تن سعدی که تو او را نپسندی

که نشاید که تو فخر من و من عار تو باشم

...بدرود!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و سعید یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست مهربون ما . بالاخره سومین ۲۶ تیر در حالی که غرق عشق مریم هستم هم رسید در حالیکه امسال از سالهای گذشته خبرهای خیلی بهتری از عاقبت به خیر شدن رابطه پاک ما می رسه . امیدواریم در سایه لطف خدا و دوستی با شما هر روزمون بهتر از دیروز باشه و همه خوشبخت و شادکام باشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد