همیشه  به فکر  گلا یی که میکنیم باشیم
در آغاز راهم:
میخواهم زندگیم را  به کلی دگر گون سازم
شاید دیر زمانی  بپاید
  شاید غمگین شوم
 شاید خطر در کمین باشد
 ورنجهایم هر دم فزونتر گردند
 ولی با همه ی اینها

یقین دارم موفق خواهم شد ..
چرا که تو با منی
جامی من
در لحظات شادی وغم
واین چه دلگرم کننده است.
|
|
تا بعد............
نظرات 4 + ارسال نظر
نازلی جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:46 ق.ظ http://moonlight22.persianblog.com

سلام خانمی...چرا آپ میکنی خبر نمیدی؟....موفق میشی مطمئن باش...چون اون بندههاشو تنها نمیزاره...نازلی

یکی بود یکی نبود یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://naslesokhte.blogsky.com/

سلام دوست من وب لاگ جالبی داری
امید وارم که همیشه موفق باشی
وقت کردی به من هم سر بزن خوش حال می شم
تبادل لینک هم اگر موافق باشی.

یاسی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام. از وب لاگت ممنون.
میخاستم ی چیزی بگم.
لطف کن اجازه بده عکسای وب رو برداریم.
ممنون. بابای.

mosafer دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد