از تو بود....

هر چه را که ساختم، عاقبت شکست...شکست...شکست...شکست....

من همیشه باختم....باختم...باختم...باختم...باختم.....

هر چه بود از تو بود... از تو بود...از تو بود.....

من نه آبشار...من نه جویبار....من نه چشمه سار...من نه سبزه و نه رود.....

من نه بر آسمان گرم مهر دمیده ای...من نه از شاخه سرد قهر، پریده زود...

هر چه بود از تو بود...از تو بود...از تو بود.....

من همیشه شوره زار...من همیشه دستباز...من طلوع دائم نیاز....

من همییشه با همیشه ساختم...من همیشه در همیشه سوختم...

من همیشه با سوزن نگاه...با نخ آرزو، روزها...هفته ها...ماه ها...سالها

را به هم دوختم......

هر چه بود از تو بود ....هر چه بود از تو بود

از تو بود...از تو بود...................

...
               


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد