بهار چیست ؟ ندانم , که من بهار ندارم

                                                               ز روزگار چه پرسی ؟ که روزگار ندارم
 
                    رواست حال مرا از شب سیاه بپرسی

                                                              که تا سپیده , به جز چشم اشکبار ندارم
 
                   به من که در همه عمرم به گلشنی نرسیدم

                                                             سخن مگو ز بهاران که من بهار ندارم
 
                   گهی به درد خود و گه به حال خلق بگریم

                                                             در این میان به جز جان سوگوار ندارم
 
                   مگر به چاه بگویم شبانه راز دلم را

                                                            که یار محرم و معشوق رازدار ندارم
 
                  تو سوز عشق ندانی , به اشک من ز چه خندی؟

                                                           که عاشقم من و در گریه اختیار ندارم
 
                 هر آنچه دوست پسندد به جان و دل بپسندم

                                                          که با قضا و قدر دست کارزار ندارم
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.seek.blogsky.com

salam, weblogeton ro khondam.... ..... khyli zibast... ama darbareye khodetoon bayad begam kami vaghe bin bashid... va ensanha ro be zahereshon negah nakonid
rasti doost daram be webloge man sari bezanid ... va ba link dadan weblogam dar webloge shoma kari vase hamnoatoon bokonid.... mamnoonam
address webloge man: www.seek.blogsky.com
mamnoonam
dooste shoma: tooka

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد