دل بی روح جنس آهنت را دوست دارم
خطوط درهم  پیراهنت را دوست دارم
نگاه با همه بیگانه ات را دوست دارم
غرور سرکش دیوانه ات را دوست دارم
تن سوزان مثل آتشت را دوست دارم
بهاری و من آن عطر خوشت را دوست دارم
به هر لحظه کنارم بودنت را دوست دارم
تماشایی تویی دیدن را دوست دارم
پس از تو  رنگ گلها هم فریب است   
پس از تو روزگارم بی فروغ است
که می گوید پس از تو زنده هستم 
دروغ است  هر که می گوید دروغ است
ای ستاره بی تو من تاریکم بی تو من به انتها نزدیکم
وای چه کردم من چه بود تغسیرم 
که چنین بود بعد تو تقدیرم
تو نخواستی من و تو ما باشیم
سرنوشت این بود که تنها باشم


نظرات 2 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:04 ب.ظ http://irnetwork.tk

دوستان عزیزتجارت الکترونیک بسرعت راهش را در کشور ما باز میکند و نقش اینترنت در زندگی ما بیشتر خواهد شد لذا نباید فرصت را از دست داد باید هر چه سریعتراطلاعات لازم را بدست اورید . در راستای این هدف بنده یک سیستم مبتنی بر NETWORK MARKETING ایرانی که در نوع خودش اولین واز نظر اینجانب مطمئن ترین و بهترین تا کنون است به شما معرفی می کنم . رئوس انچه که در این کار نصیب شما می شود عبارتند از :

۱-امکان کسب درامد تا سقف ۵۱۲ هزار تومان در روز از طر یق بازار یابی شبکه ای

۲- دریافت یک کارت اعتباری به نام آ ر یا کارت (توضیح در مورد آریا کارت پایین سایت آمده است) وبر خو رداری از مزایای ا این کارت

۳- برخورداری از مزایای عضویت و خدمات و تخفیف های یک صنعت مفید تجارت الکترونیک در زمینه تامین کتاب . جزییات کامل داخل سایت
http://iranbinblog.blogfa.com
http://irnetw0rk.tk
my yahoo id=netw0rk_marketing

سجاد شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ

ممنون از شعر زیباتون خیلی قشنگ بود امیدوارم وبلاگ موفقی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد