آن که اشک بر چشمانش نمی­نشیند

باران را نیز

                نمی­تواند که دوست بدارد

آن که دلتنگ تو نمی­شود

                چطور می­تواند خدا را دوست داشته باشد ؟

آن که از باد می­گریزد

                نانش را به تنهایی در پستوی خانه خواهد خورد

آن که نام گل­ها را نمی­داند

                هرگز منتظر آمدن تو نخواهد ماند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ب.ظ http://notebook13.blogsky.com/





نوت بوک مجانی

روش ثبت نام

ابتدا وارد این سایت میشوید و سپس در صفحه ای که باز میشه گزینه Register Now
را بزنید و بعد در صفحه جدید مشخصات خودتون رو به صورت خوانا و صحیح و کامل

مینویسید . در آخراز شما یه UserName و Password میخواد که بهش میدید و پس از

کامل کردن با این UserName و Password وارد سایت میشوید و در صفحه مقابل

گزینه offers رو از بالای صفحه انتخاب کنید وتعدای سایت هست که باید یکی یکی

ببینید زیاد طول نداره فقط ۵دقیقه بعد قسمتی است به نام Referralsکه در این

صفحه یه لینک قرمز رنگ می بینید که اون لینک عضویت شماست و باید شما این لینک

رو برای 18 نفر بفرستید یعنی به واسطه این لینک شما 18 نفر باید عضو بشن . وبعد

از تکمیل 18 نفر شما یک نوت بوک Order (سفارش) میدهید و به آدرس شما ارسال

میشه . اعضای که در لینک شما عضو میشوند در قسمت Referrals میشه دیدشون و

تعداد اونهایی که عضو میشن در اونجا نمایان هست . فقط کمی وقت میخواد.فقط 5

دقیقه وقت بگذارید. موفق باشید. برای ثبت نام کلیک کنید



تذکر مهم:فقط یادتون باشه که با هر کامپیوتر یک بار بیشتر نمی توانید وارد شوید

کیمیا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.kimiya-money.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

میثم شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ب.ظ

خوانومی چرا نمی نویسی ؟

نوشته هات خیلی زیبا هستن

لطفا ادامه بده!!!

راضیه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:56 ب.ظ http://kishmish-matt.blogsky.com

بوق بوووووق من اومدم ... خوش اومدم
سلام سلام
من خیلی زیاد دلم میگیره بغض بد جوری گلومو میگیره .. بعضی وقتا فکر میکنم دارم خفه میشم .اما نمیتونم گریه کنم . ولی باور کن عاشق بارونم .. اونم بارون یه صبح سرد زمستون که از سرما استخونای ادم ترک برمیداره ...

راستی گفته بودی بوق زدن بی مورد جریمه داره
تو اگه منو لو ندی هیچکی نمی فهمه من بوق زدم ( D: )

جان شیرین به بهای دل شیرین دادن
کار خسرو نبود این هنر کوهکن است

شاد باشی و پر انرژی عزیزم

بوق بوووووووق من رفتم D:

پارسا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ق.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام خوب من
هر چی فکر میکنم این مطلب رو کجا خوندم یادم نمیاد!!
خیلی زیباست!! وای... آنکه نام گلها را نمیداند هر گز منتظر آمدن تو نخواهد ماند!!
موفق باشی

آیدین یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:51 ب.ظ http://arameshibasher.persianblog.com

پروردگارا بر دارایی هایت شکر که نعمت است بر نداری هایت شکر که حکمت است بر گرفتاری هایت شکر که امتحان است.... پایدار باشی و سر بلند... یا حق

میثم یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://shekasteyeksokoot.blogsky.com/

سلام دوست من وب لاگ زیبایی داری
خوشحال می شم بهم سر بزنی!!!
باز هم بنویس
دلم برا نوشته هات تنگ شده.
اومدی نظر یادت نره شیطون بلا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد