تازگیه تو...

سلام یه سلام تازه از اعماق وجودم به تو  به توکه همیشه کنار من بودی

و ایندفعه هم تنهام نذاشتی مثل همیشه

میدونم که میدونی دوست دارم اونم  خیلی زیاد چون واقعا دوست دارم

نمیدونم که یه دفعه چرا این حرفارو میزنم اما اینو میدونم که حقیقته

و اصلا هم شکی درش ندارم

تازه به یقین رسیدم و خیلی وقته انتظار اینو میکشم که بهت بگم و هزار بار تکرارش کنم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

تو بیشتر ازونی که من میتونم دوست داشته باشم خوبی پس باید دوست داشتنی باشی

 تو رفاقت این مهمه که بتونی دوستیتو ثابت کنی و اینو تو بار ها ثابت کردی
 
اونقدر که نمیتونم که باور کن چون هستی باورم  میشه

باور اینکه یه نفر بتونه مثل فرشته ها خوب باشه
 
و مثل ادمیزاد رو این زمین تنگ وتاریک بونه بمونه اصلا راحت نیست

جای تو جاییه بین ادمایی مثل خودت خوب و نازنین

توی دنیای رویاهام تنها تویی که جای خالیه محبت رو برام پر کردی بدون تعارف بگم 

 اینکه هر روز و هر روز ببینمت ببوسمت بوت کنم و ...

تا حابلا کسی بهت گفته که یه نفر میتونه چقدر دوست داشته باشه 

 من بهت میگم دوست دارم دوست دارم

و برات میمیرم

یه نفر برام یه حرفی زد و گفت:
 
اگه عشقت بهت بگه که داره میره و پیشت برنمیگرده چی میگی؟

نمیدونم چی بگم اما همین بس که بگم:

مردن این جور مواقع کمترین چیزیه که میتونم  داشته باشم

بدون این فکر نمیشه زنده موند

میدونم که خیلی ها الان شاید فکر کنن این حرفا شعاره
 
اما به وجود پر برکت اون و به خالقش خداوند بزرگ قسم که درست و راست











دستات بازم جاشون خالیه تو دستام اونارو بهم هدیه کن باشه ؟؟؟؟

یه چیز خنده دار  من اصلا عشقی ندارم....
نظرات 2 + ارسال نظر
داداش رضا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:03 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com/

salam banoo jan alhahg khasteh nabashid man mamoolan ahleh peugham ghozashtan nistam va jedan webloget inhgadar zibast ke manhar seri omadam roham jala dadeh shodeh omidvaram hamishe va hameh ja movafahg bashid va barat arezooueh movafahgiyat mikonam

عسل . پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام خسته نباشید .
نوشتی عشقی نداری .عجب .
من بگم عاشقی خودتم خبر نداری .بگم عاشق چی ؟
عاشق انسانهای خوب .عاشق مهربونی عاشق صفا و صمیمیت...عاشق خالقت .
دیدی عاشقی ..............
یا علی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد