واقعآ دل تنگ توام.....

 تو آن جایی
                 و من این جا

                                 در این فکر

                                              که تا چه حد دوستت دارم

  در این فکر

                 که تاچه حد برایم باارزشی

  در این فکر

               که تا چه حد دلتنگ توام

  واقعآ دل تنگ توام

             دوستان زیادی دارم ولی تو چیز دیگری هستی


 شبها به آسمان نگاه میکنم وچشمان ترا جستجو میکنم
 
با خود میگویم چه میکنی؟

 آیا تو هم داری به آسمان نگاه میکنی؟

آیا مرا دوست داری؟
.................................


         واقعآ دل تنگ توام و میخواهم این را بدانی


    مهم نیست به کجا میروم و که را میبینم یا چه میکنم...

      ولی این را بدون


         دوستی ای چنین ژرف که در وجود تو


                                                        یافته ام را در دیگری نخواهم یافت


                (((
دوستت دارم،دوستت دارمو باز هم دوستت دارم)))

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ق.ظ http://nooshdaroo.blogsky.com

سلام .. چرا کفر میگی ؟؟؟ چه جوری میگی نداری ؟؟؟ پس خدا چی ؟؟؟ دیگه نبینما !!!

عسل چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
راستی میدونی چقدر دوست دارم؟حتی تصورش هم نمی تونی بکنی.............
یا علی.

حسام جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ق.ظ

خیلی زیبا و با احساس نوشتی و حرف دل بعضی ها مثل خودت و بازام ممنون ٬

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد