با «نه» شنیدن از تو که من کم نمی‌شوم!

مجنون‌نمـــای مــردم عالم نمی‌شوم

این اوّلیـــن خطای تو، حوّای سنگ‌دل

پنداشــــتی بدون تو آدم نمی‌شوم

بعداز تو ای خزان‌زده دیگر برای هر

شب‌بوی تشنه‌لب‌شده شبنم نمی‌شوم


دلخور نشو عزیز! از این خُلقِ بی‌خیال

گفتم که بی تو پاپیِ خُلقم نمی‌شوم

آه ای نگاه‌های تماشـــا، خداوکیل!

علّاف چشم‌هـــای شما هم نمی‌شوم


بگذار صـادقـانه بگـویـم بدون تو

هر کار می کنم... نه... نه... آدم نمی‌شوم

نظرات 6 + ارسال نظر
جهانشیر چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام بانو جان به وبلاگ زیبای شما سر زدم و لذت بردم . امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید .

حسن چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:05 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

سثاره چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ http://setareie-tanha.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین موفق باشی عزیزم

آفتاب چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.razvaniyaz.blogfa.com

عجب پس آدم نمیشوی؟ خوب فرشته که آدم نمیشه عزیز دل من تو گلی ماهی عسلی شیرینی....راستی خوب کاری میکنی عزیزکم من هم به روز هستم.. یه سر بزن ببینم حرف حسابت چیه؟
کاش میتونستم از آیکون آغوش گشودن استفاده کنم در آغوشت میگیرم صمیمانه و میبوسم روی چون گل تو را

((آفتاب))

عسل چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام .خسته نباشید .
بگذار صدادقانه بگویمت چون جان شیرین دوست دارمت.
وبلاگ زیبایی دارید تبریک .لذت بردم پیروز باشید و موفق .
یا علی.

میثم؟؟؟ پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد