ما با هم زندگی میکنیم

 با هم دعوامون میشه

 تو بالیش و پتو رو برمی‌داری و میری روی کاناپه ی توی هال می‌خوابی
 شبه

 منم میدونم که همه‌ش منتظری که من بیام نازتو بکشم

 بگم قهر نکن ، ببخشید، بغلت کنم و دیگه رو کاناپه نخوابی
 ولی هرچی منتظر میشی من نمیام که
 خوابت میبره
 من مطمئن میشم که خوابت برده
 میام بغلت میکنم و میبرمت میذارم رو تخت
 یه جوره آرومی که از خواب بلند نشی
 بعد محکم بغلت میکنم
 تو
 صبح تو بغل من از خواب بیدار میشی
 فک می‌کنی که اون دعوای دیشبی همش یه خواب بوده
 هرچند
 ما با هم زندگی نمیکنیم
 با هم هم هیچ‌وقت دعوامون نمیشه


  
 عشقبازی به همین آسانی ست ...

   که گلی با چشمی
            بلبلی با گوشی
                    رنگ زیبای خزان با روحی
                              نیش زنبور عسل با نوشی

  کار همواره باران با دشت
                       برف با قله کوه
                              رود با ریشه ی بید
                                        باد با شاخه و برگ
 ابر عابر با ماه
             چشمه ای با آهو
                         برکه ای با مهتاب
                                      و نسیمی با زلف


 دو کبوتر با هم
            و شب و روز طبیعت با ما


 عشقبازی به همین آسانی ست ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد