ای که مأیوس ازهمه سویی
به سوی عشق رو کن
قبلۀ دلهاست آنجا
هرچه خواهی آرزو کن

Go to fullsize image
 
 
دلی دارم که مثل کوچه خاکیست
گناهش سادگی ودرد پاکیست
نمی بخشی خدایا گر گناهش
بکش دل راکه هرروز از توشاکیست


 
******************


سکوتم رابه باران هدیه کردم
تمام زندگی راگریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت
به هرخاکی رسیدم تکیه کردم


Go to fullsize image



 
******************


دلم دریاچه عشقه
چشام رودی که می خشکه
ببار بارون ببار بارون
به قلبی که شده تشنه


Image Preview



ازاون روزی که مرغ عشق
عزیز خونه اش رفته
بدنبال صدای یار
صدای چهچهش گشته

 
******************

ازگل چهره سوخته
طراوتی طلب نکن
برای رفع تشنگی
تکیه به تشنه لب نکن
از تن خشک شاخه ها
توقع جوانه نیست
اسب نفس بریده را
طاقت تازیانه نیست

 
******************


تاروپودهستی ام بربادرفت امّا نرفت
عاشقیها ازدلم، دیوانگیها ازسرم
شمع لرزان نیستم تا ماند ازمن آه سرد
آتشی جاوید باید دردل خاکسترم
 
 
Go to fullsize image
نظرات 1 + ارسال نظر
جواد نعیمی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://javadnaeemi.blogsky.com

سلام!
به من هم سری بزنی خوش حال می شوم!

http://javadnaeemi.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد