دیگر تو را نخواهم خواند                          

               حتی اگر مرده باشی

                              ــ حتی اگر من نیز مرده باشم ــ

دیگر نه تو را خواهم دید و نه تو را خواهم بوسید

                                                ــ تو نیز پوسیده خواهی شد ــ

صدایت نیز همان جا پشت درهای بسته من خواهد ماند

شاید غریبه ای تو را

                               از راه به در ببرد

                                                      ـــ شاید که مسکینی ــ

اما

     همچنان

                  خواهمت دید

                                     خواهمت خواند

                                                             حتی اگر مرده باشم

                                 ــ حتی اگر مرده باشی ــ


نظرات 4 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام
جای خالیم واسه اونایی که یه دنیا حرف تو دلشون هست پر از معناست ...
بنویس آسمان ... نه آسمان را از کاغذ جدا کن .... جایش سه نقطه بگذار برای بی نهایت ...
روح آدمی هم به مانند آسمان و ما آدم ها کجای این آسمان ...
یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام
وبلاگ زیبایی داری
من آپ شدم خوشحال میشم اگه سر بزنی
موفق باشی بدرود

اسماعیل چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ق.ظ http://panjere-abi.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
من آپ شدم خوشحال میشم اگه سر بزنی
موفق باشی بدرود

محمد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.mosaferetanha27.blogfa.com

سلام اگه برام بگین چطوری میتونم وبلاگ شما را داخل وبلاگم بگزارم ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد