کمکم کنید


دوست دارم تنها باشم تنهای تنها

دلم می خواد برم یه جای دور که هیچ کسی رو نبینم

آخه این دنیا چه فایده ای داره دنیای پوچ و بی ارزش

که همه به هم دروغ میگن،دروغ

دیگه نمی شه به کسی اعتماد کرد،به هیچ کس

من خودمو گم کردم،راهمو گم کردم نمی دونم کجایی هستم

احتیاج به کمک دارم

آخه تو این دنیا نمی شه به کسی اعتماد کرد

دیگه خسته شدم،

دیگه کلی وقته که هیچی شادم نمی کنه،همه چیز واسم تکراری شده

هیچ تنوعی وجود نداره

کمکم کنید................

نظرات 6 + ارسال نظر

موفق باشی

سفر کرده جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام خسته دل ....
یادت می آید کودکی بودی که اگر پشه ای کوچک سراغت می آمد توانایی دور کردنش را نداشتی ؟
و اما اکنون دنیایی از توانایی و استعداد را میتوانی در درون خود جستجو کنی فقط اتکا و توکل نداری ....
این دو را هم چاشنی دل کن و به دریا زن ....
آدم ها با جهانی در درون همچنان دور خود دیوانه وار میگردند ...
هنوز خودشان را باور ندارند و همچنان قابل اعتماد نیستند ....
تو دیگر مثل هزاران پرستوی عاشق رسیدن به دنبال سایه ها نباش ....
من بودم چیزی نشد تو دیگر زندگی را برای خویشتن قفس نکن
دریا باشی و یا علی

میثم جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ب.ظ

عشق عشق می آفریند
عشق زندگی می بخشد
زندگی رنج به همراه دارد
رنج دلشوره می آفریند
دلشوره جرئت می بخشد
جرئت اعتماد به همراه دارد
اعتماد امید می افریند
امید زندگی می بخشد
زندگی عشق می افریند
عشق عشق می آفریند!!!

سعید شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.yashilgez.blogsky.com

سلام عزیزم همیشه اپ کردنات منو به وجد میاره.عاشقی بد نیست اگه عاشق بشی قشنگ میشی. اگه عاشق بشی مهربون میشی. اگه عاشق بشی بزرگ میشی.

زینب شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.zenab59.blogsky.com

سلام مهربون. امیدوارم در تکمیل وبلاگ موفق باشی . شاد و خندان باشید . به ما هم سری بزنید . التماس دعا یا زهرا

خطر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام
طراحی وبلاگتون فوق العاده ریباست
به شما نمیاد آدم ناامید یباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد