سلام آخر .... میرم تا وقتی که ..........

...............

اصلا نمی تونم بنویسم .........

فقط  بدون  الان  نوشته ای که می خونی  دختری نوشته که هیچ کس نداره  حتی تورو

چون خدا تنهاش گذاشته .... و این اخرین   نوشته  من  با صورت   غرق اشک ... برای همه 

کسانی که  مثل من  ... هیچ کس و ندارن ..........

من یه ارزو دارم .... برام دعا کنید ........

تا زود تر به آرامش  برسم ............

دوستون دارم ....


خداحافظ .... تا روزی که بتونم رو پای خودم   برگردم............

تنهاییم پشت خدارو لرزه انداخت ............
نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ http://panjere-abi.blogfa.com

سلام دوست خوبم
به روزم خوشحال میشم اگه به من سربزنی
موفق باشی بدرود

امیر چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
گاهی وقتا نظر دادن خیلی سخت می شه به نظرت اینطور نیست؟؟

سفر کرده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام بانو
اولا ممکنه اونی که داری واسش مینویسی یه روزی تنهات بزاره اما خدای تو هیچوقت تنهات نمیذاره و نخواهد گذاشت ....
یه مدت دور باش تا خاطر دلت دوباره پر از مهربونی بشه ....
همیشه زیبا فکر کن .....
یکی همیشه با تو هست مثل هوا مثل نفس .....
یا علی

آدونیس چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

salam banoo khyli delam gerf ba ein matnet akhe chera ma einja nabayad kasio dashteh bashim chera kasi harfemoon ro nemifahmeh javab einaro nemidonam faghat omidvaram harchi mikhay behesh beresi manam ye arezo daram onam eineh ke hameh be arezohashon beresan pass AREZOMANDEH AREZOHATAM dadsh kocholoton ADONIS

آدونیس عزیزم
خیلی حرفا بود کاش می تونستم بنویسم
اما ........
موفق باشی
ممنون که هنوز به یادمی
راستی از حال پسر خالت بیخبرم
بهش بگو امیلش رسیده
چشم اگه قرار باشه برگردم
اولین کاری که می کنم
آهنگ اونو می زارم رو وبلاگم
موفق باشی پسر گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد