قول می دهم ...

 

 

توبه می کنم

دیگر کسی را دوست نداشته باشم

حتی به قیمت سنگ شدن

توبه می کنم دیگر برای کسی اشک نریزم

حتی اگر فصل چشمانم برای همیشه زمستان شود

چشمانم را می بندم  ...

توبه می کنم دیگر دلم برایت تنگ نشود

حتی چند لحظه (!) قول می دهم

نامت را بر زبان نمی آورم

لبهایم را می دوزم

توبه می کنم دیگر عاشق نشوم

قلبم را دور می اندازم

برای همیشه

و به کویر تنهایی سلام میکنم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا و ایناز چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ق.ظ http://yummy.blogsky.com

سلام بلاگ قشنگ و جالبی داری اولین بار بود یک بلاگ اینقدر نظرم به خودش جلب کنه.به ما هم سر بزنم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم منتظره نظرت تو بلاگو هستم .
..خدا نگهدار...

همون سفر کرده ..... آی نظر میده .... چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام
حرفای دلتو نقطه چین نکن .....
همه یاد میگیرن بد میشه ها .......
مثل من یه گوشهای بنویس تا یه روزی واسه خودت خاطره بشه ....
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

سوفیا جان ................................... اگه این حقیقت باشه پس من هم قول می دم بمیرم ................................
یادمه یبار نوشته بودی سختی روزگار .......... این حرفا من تمام حرفاتو تو دفتر دلم می نویسم حتی اگه تو حذف کنی
اما سوفیا قول می دم اگه برگردی من نزارم تو ذرهای سختی بکشی
خودم خوشبخت ترین میشم و تو رو خوشبخت ترین میکنم
من امروز که امدم فهمیدم دیگه نیستی
همه اش ان لاین موندم تا خبری از تو بگیرم
بیا منتظرم
اگه هستی و الان نظرات میخونی
من تو چت منتظرم
تا ابد
بیا که دارم
مثل تو صورتم غرق اشکه
منتظرمممممممممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ب.ظ

دخترکممممممممممم
نازنینم
کجاییییییییییییییییییییییییییییی
اخه دختر حداقل یه خداحافظی
الان با بچه ها روم شعر صحبت می کردم
همه ناراحتن
برگرد
اخه حداقل بگو چرا نمیایی
باشه نیا
اما بنویسسسسسسسسسس
دوستتتتتتتتت دارم اینو بفهم
همه دوست دارن
اینو بفهم
عریزترین من
عشق من
منتظرم تا ابد

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

فکر نمی کردم واقعا رفته باشی
سوفیا جان
فقط یه امیل یا پی ام مزاحمت نمی شم فقط
یبار بیا
کار مهمی دارم
بابا حداقل تو وبلاگت بنویسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

میخوامتتتتتتتتتتتتتت اینو بفهمممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد