تعطیل

نظرات 27 + ارسال نظر
ارین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ

خیلی حرف برای گفتن دارم خیلی . از روزی که گفتی میخوام برم دلتنگت شدم :) ...............
امیدوارم هر کجا که میری موفق و پیروز باشی . فراموش نکن یک داداش کوچولو داری که همیشه چشم به راه برگشتنت هست

سفر کرده چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام
ای ولا .....
بالاخره یه تصمیم درست گرفتی .....
فعلا بی خیال نت .... بلاگ .... به هیچی فکر نکن ....
سر حال که شدی بر گرد اما با دست پر .....
خیال خودت رو پر کن از احساس و نیاز با خدا بودن ....
آهای بانو با خدا که باشی دیگه تنها نیستی .....
اما کجایند آنها که نمیدانند خلوت و تنهایی دلهای گرفته هم عالمی دارد بس عجیب .... بس زیبا ....
موفق باشی
یا علی

Adonis چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

khob tatil kardi vali ma montazerim ba energi shoro mikoni hamisheh be yadet hastam va banoo ro to delam negah dashtam montazere baz shodan webloget hastam movafagh bashi ADO kocholo

میثم چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:26 ب.ظ http://naslesokhte.blogsky.com

برای هر آغازی پایانی لازم است تا لذت تمام کردن را در یابیم
تمام لذتش را!!!!!

میثم چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

امید وارم خیلی زود بازم بیای
زود بستیش خانومی
منتظر نوشته های خوبت هستم.
و
به عنوان یکی از مشتری های سایتت میخوام هر چه زود تر شرو به نوشتن کنی.(لطفا)

نوای بارس... پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ

یاد یاد انکه ز ما وقت سفر یاد نکرد.... به کلامی دل غم دیده ما شاد نکرد....در راه تو نشستند..دلها به شوق دیدار....تا بر که رو نماعی.. انجا که رخ نماعی....شاید که باز گردی.. یکدم به مهربانی..با من اگر چه عمریست..ای ماه.. بی وفاعی.......مثل همیشه...بهترین ارزو ها رو برات دارم...هوارتااااااااا.......

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ب.ظ

سوفیا جان ... می دونی که جونم به جونت بسته .... پس منو اینجوری رها نکن ... بذار در کنارت به آرامش برسم ... تو مگه نمیگی بترین ادم هستی من میخوام کنار بنترین ادم باشم ............................... التماس میکنم برگرددددددددددددددددددددددد .دوست دارم تا ابد تاابد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من که تا بودم کسی مثل شما نمی شناسم
موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ

خیلی میخوامت سوفیا نمی دونم چی شد که دیگه نه جواب پی ام می دی نه دیگه تو وبلاگت می نویسی تو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به راه تماس برام بزار من بدون تو میمیرممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دختر تو چرا کسی رو باور نداری به خدا تو هر چی باشی با دنیا عوض نمی کنم ...... من دل پاکتو می خواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
سوفیا تو رو قسم می دمممممممممممممممممم می دونی که به تو نیاز دارم به تو نیاز دارم به تو نیاز دارم
منو رها نکن
بابا دختر من عاشقتم حتی اگه تو منو نخوای می خوامت
راستی شر منده اینجا می نویسم چون می دونم اینجا سر می زنی
به خدا سوفیا هر جا دنیا باشی پیداتت می کنمممممممممممممممممممممم
با ور کن
دیگه هم به من نگی پسر گلم من پسرت نیستم
من میخوام تو عزیز دل من بشی
تو اگه بزاری دنیا رو برات فدا می کنم
جون من یبار دیگه بیا
خداااااااااااااااااااااا من اینو جه چوری پیدا کنممممممممممممممممممممم
کجا رفتیییییییییییی
سوفیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوست دارم اینو بفهمممممممممممممممممم

سلام :-Oشما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نه اسم داری نه وبلاگ لطفا خودتونو معرفی کنید
اینقدر گفتی چرا نه اسم نه ادرس نه ادی نه امیل دارید
در هر صورت ممنونم از لطف شما

مهم نیست جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ http://silvestre.blogsky.com

سلام. خوبی؟ اولین باره که اومدم تو وبت. چرا اینقدر سرد؟ چرا نا امیدی؟ هرچند خودمم...
شاد و پیروز باشیم

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام ...سوفیا یعنی واقعا تا حالا ندیدی قسمت نظراتو ........................................

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ق.ظ

سوفیا تو خدا اگه امدی یه پی ام بده ما رو از خودت بی خبر نذار
دختر خوب اگه از کسی دلخوری بگو چرا ما رو تنها گذاشتی
خشک و تر با هم نسوزن
تو خدا بیا
دوستت دارمممممممممممممممممم

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ق.ظ

این متن از طرف تمام بچه های روم شعر ه
دوستت داریمممممممممممممممم
امیدواریم هر چه زود تر برگردی

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ق.ظ

؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ق.ظ

من هنوز منتظرمممممممممممممم

تامی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ق.ظ http://barname.blogsky.com

اااااااااااااااااااااا
من دیر رسیدم
)):

آرمان شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام دوست خوبم . واقعا وبلاگتون حرف نداره و شعرهاتون هم که شعرهای من رو از رو برده .

علی کریمی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:54 ب.ظ http://alikarimi8.blogsky.com

سلام خوبی از وبلاگت خوشم اومد میخواستم باهم تبادل لینک کنیم موافقی خبرشو به من بده

سید عیسی محمدی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ق.ظ http://www.iranbin21.mihanblog.com

هدیه به همۀ خوبانی که میخواهند خوب بدانند،شیرین زندگی کنند،قشنگ بیاندیشند و در پس رنج های گنج آور سرسبز باشند.ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی ساده وشفاف برایتان محیّا کرده ایم...........مطالب جالب و جدید در مورد تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در ایران توسط یک سایت فرهنگی و سه شرکت بزرگ ایرانی با حمایت کلیه بانک های طرح شتاب که موفق به را اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند......و شما میتوانید از هر جهت به آن اطمینان داشته باشید........را نوشته ایم...........فرصت های مناسب در زندگی به ندرت پیش می آیند............شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید........آنان که کاری را غیر ممکن می پندارند با شنیدن خبر انجام آن توسط دیگران فقط یکّه می خورندشما می توانید با بازار یابی برای این سایت درامدی تا 512000 تومان در روز دست یابیدشما از هر طریقی می توانید این سرویس را به دیگران معرفی کنید ساده ترین شیوه معرفی شفاهی به دوستان ، همکلاسیان، افراد خانواده و فامیل می باشد. شاید شما دارای کسبی باشید که مشتریان خاص خود را دارد، می توانید سایت را به آنها معرفی کنید. شاید شما سایتی دارید، می توانید در صورت تمایل این سرویس را روی سایت خود معرفی کنید و به سرعت به عضو طلایی بدل شویدپس همین الانثبت نام نمایید، چرا که فردا موقعیت کمتری برای شما فراهم است و دوستان شما از طریق دیگری ممکن است با سایت ما آشنا شوند..

http://www.iranbin21.mihanblog.com

mohamadi_isa@yahoo.com

-------
اما جدیدترین خبر اینکه

به تمام دوستانی که از طریق شناسه ی من عضو سایت شوند و حداکثر تا پایان روز بیست و هشتم مهر چهارنفر دیگر را نیز از طریق شناسه ی خود عضو سایت ایران بین کنند علاوه بر کلیه ی مزایای بی نظیری که از طرف این سایت به آنها داده می شود و نیز آموزشهای لازم که از طرف ما داده می شود؛ مبلغ 5000 تومان هم از طرف ما به عنوان هدیه اهدا می گردد.پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و به ما بپیوندید.--------

المیرا و تنها یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام چقدر قشنگ می نویسی آدم خوبه جاهایی بره که یا یه چیزی یاد بگیره یا حداقل لذت ببره و وبلاگ تو جزء همون هاست قلمت پاینده باشه و جوهرش خوش نشه
آرزو مند آرزو هات
همسایه ی بقلتونم

مرمر یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ http://shahre-gonah.blogsky.com

سلام حیف وبلاگ به این قشنگی نیست که بستیش بازم بیا

مهدی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.enlil.blogsky.com

سلام
تو کی هستی؟؟؟
یه لحظه احساس کردم دارم مطالب خودم رو توی وبت می خونم....

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ب.ظ

. با سلام خدمت شما دوست گرامی
شانس همیشه در خونه آدمو میزنه ولی خیلی وقتها حوصله نداریم بریم درو باز کنیم
پس دست به کار شو و وقتتو بیشتر از این هدر نده!!?روشی بسیار جدید برای پولدار شدن و کسب درآمد !!!
این مطالب میتونه آینده شماروکاملاً عوض بکنه!!
تنها راه قانونی کسب درامد در ایران کاملا عملی. http://www.gbar.blogsky.com
من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی... و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید
http://www.gbar.blogsky.com

" تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران" را در وبلاگتون بزارین جهت آگاهی بیشتر بازدید کنند هاتون
بازهم بهتون سر میزنم
http://www.gbar.blogsky.com

پیرفرزانه یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:22 ب.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

ای بابا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ :(

forgetful دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ http://forgetful.blogsky.com

تو هم که شدی مثل من
تعطیل
تعطیل
تعطیل
همه چیز تعطیل
...
دیونه

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:42 ق.ظ

:.: تیکه سنگ :.:/ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.tikkesang.com/weblog/

کلاس مدرسه ساعت یک تعطیل /
زنگهای تفریح و شیر و کیک تعطیل/
زنگ ساعت سه دانشگاه تعطیل/
ساعت چهار هم آزمایشگاه تعطیل/
ساعت پنج میز اداره تعطیل/
میزی که هنوز پر از کاره تعطیل /
ساعت پنج نانوایی محل تعطیل /
ساعت شش نانوایی محل تعطیل/
همان که پخت می کرد از سحر تعطیل/
ساعت 7 بیرون از خانه تعطیل /
هر چیزی غیر از کاشانه تعطیل /
ساعت هشت کار کوچه بازار تعطیل/
همه با هم گرد هم در و دیوار تعطیل/
ساعت نه ساعت اخبار تعطیل /
فیلم و ورزش جنگ و سریال تعطیل/
ساعت 10 درس تعطیل کار تعطیل /
حرف تعطیل فکر فردا نهار تعطیل/
ساعت یازده هم میشود نور تعطیل /
ساعت کار عصای یک کور تعطیل /
ساعت 12 من تعطیل تو تعطیل/
شهر تعطیل زندگی بی سو تعطیل /
فردا صبح که زندگی میشود آغاز /
دفتر تو خورده مهر باطل تعطیل/
.....
اینقدر خورد تو حالم نمی دونم چی بگم .. تنهای چیزی که تونستم بگم همین چرت و پرتهایی بود که بالا نوشتم ... .:|:. قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست ... .:|:.

کیمیا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.kimiya-money.blogfa.com

aآینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد