وقتی خیلی تنها بودم  وبلاگنویسی  رو شناختم. فهمیدم

که جایی هست که آدم می تونه   غصه و خوشحالی‌هاش

توش بنویسه  و شاید کسی  که از جنس غصه‌ها و

خوشحالی‌های منه. بخونه .مدتی ...  ناراحت شدم-

خندیدم- عصبانی شدم- به یأس فلسفی دچار شدم. تب

انتخابات گرفتم- اعتراض کردم. فریاد کشیدم-خلاصه باهاش
 
زندگی کردم اما وقتی یک دفعه دیدم که داره جلوی چشمای
 
من و بقیه صفحاتش پرپر می‌شه. اون وقت دیگه هیچ کاری

نکردم, چون مات و مبهوت شده بودم. مگه می‌شه, مگه

می‌شه کسی که خودش این همه به تو انرژی می‌داد حالا

یکهو انرژی‌هاش رو ازش بگیرن؟

. همین انتظار بود که منو تشنه‌ نوشتن می‌کرد.

حالا باید کم‌کم خودمو آماده کنم برای تنهایی

دوباره ... برای سکوت. باید اینو قبول کنم که ممکنه دیگه

کسی نباشه که حرف‌های من و دردم رو بخونه.
 
خدا کنه غم باد نگیرم.

 
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام عریزم عزیزم سلام
عاشقتم وسلام
کاش این دختری که هیچ کس و نداره بدونه
منو داره
این منمم که اگه این دختر خوب جوابمو نده هیچ کس و ندارم
سوفیا وبلاگمو که بهت تو امیل دادم
بیا باور کن همه شعرم ماله تو
پس تو هم برا من بنویس
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم
راستی اسمم وبلاکمو کردم به نام تو
که همیشه پیشه رو باشیییییییی
عشق خودمییییییییییییی

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ

ماه مهربون بهترين لقب برای
سوفيا مناسبه
منتظرم

سفرکرده چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام
پس ما اینجا چی کاره ایم ؟
داریم گوش میدیم دیگه .....
امید .... امید .....امید
یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:42 ب.ظ

نوای پارس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام نازم...مطمعن باش حداقل کاری که از دستم بر میاد اینه که از این راه دور همراهت باشم و هیچوقت تنها نباشی...
فدا...هوارتاااااا....راستی..این شعرم یادته؟
عشق بازی کار هر ناشاد نیست....هر که عاشق میشود..فرهاد نیست...بای گلم....

آدونیس پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ق.ظ http://www.adonis.myblog.ir

salam banoo aziz yebar omadam gofti miram khodaei narahat shodam chon weblogeto harvaght mikhondam geryam migerft alan ke omadam mibinam chand ta post zadi khobeh mano delgarm kardi bazam miyam bedon man hamisheh weblogeto mikhonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد