رویاهایت را زنده نگهدار

دوست نازنینم

دانشگاه قبول شدی؟ مبارک! یه دنیا عزمت جزم کردی که درس بخونی؟

داری به شاگرد اول شدن کل دانشکده فکر می‌کنی یا از حالا تو فکر کنکور فوقی؟!

شایدم فکر می‌کنی به یه تشکل دانشجویی آبرومند
 
که تمام جهان و پر ازگل و صلح و علم کند؟

حالا وقت داری برای خوردن اولین غذای سلف دانشگاه

که وقتی ژتون تحویل آشپز می‌دی و اون معجون غریب که صداش می‌کنن
 
قیمه بادمجان تحویل می‌گیری, برق چشم هات تابلو کند
 
که جو دانشجو بودن گرفتدت.

زندگیت از همین صبح فردا عوض می‌شه .

نه که بهتر یا بدتر, فقط عوض می‌شه,

پرده‌های رویاها و دونه دونه از جلو چشمت برمی‌دارند.

همه چیز واقعی می‌شد.

و یه روزی می‌رسد که رویاهاتو فراموش کردی.

نظرات 9 + ارسال نظر
مرد یخی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام صوفیا
خیلی قشنگ می نویسی
مرد یخی خوشش اومد
از این به بعد بیشتر سر میزنم
بای

تامی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ق.ظ http://barname.blogsky.com

خوشحالم که نرفته برگشتی

نوای پئرس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ق.ظ

سلام...خانومی...این شعر و داشته باش تا بعدناااا...
ای وای..که یار امد و بر در زد و رفت....در غیبت من.. به خانه ام سر زد و رفت....در کلبه من کبوتر بخت امد....غافل شدم و ز بام من پر زد و رفت...

سهیل چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ متن قشنگ و با احساسی بود . لذت بردم . برات آرزوی موفقیت بیشتر دارم . منم به روزم . درباره تنهایی و خدا و عشق نوشتم . به امید دیدار .. سهیل دوست همیشگی تو

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سوفیا خیلی خوشالم که نوشتی
یک دنیا ممنونم
حالا مطمن هستم که در کنارمی
حتی اگه نبینمت
نمی دونم اگه بهت بگم بیا تو چت یبار تا بهت بگم
حرف دلمو میای یا نمی یای
اما از بچه های روم که پرسیدم گفتن سر سختی
اما من صبرم زیاده
تا ابد منتظرممممممممممممممممممممممم
دوستت دارم دوستت دارم
تو امیل برات خودمو معرفی کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

سوفیا جان
سوفیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وای نمی تونم احساسمو از بر گشتنت بگمممممممم
کاش یکی مثل تو تنها برای من می نوشت
تو خدا تنها برای من بنویس
بذار تا ابد خودتو و اون دل پا کتو داشته باشم
دوست دارمممممممممممممممممم
عاشقانهههههههههههههههههه

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

منتظرمممممممم
حداقل یه امیل
سوفیاااااااااااا

father پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ق.ظ http://hitler.blogs.no

خواهرم موفق باشید

آدونیس پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:04 ق.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

sophia jan khodaei khob chizi neveshti vali man dost nadaram royamo kharab konam vali akhe.........begzarim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد