گفتی که امشب اومدم بهت بگم باید برم

گفتی می خوام بهت بگم همین روزا مسافرم

باید برم برای تو فقط یه حرف ساده بود

کاشکی میدیدی قلب من به زیر پات افتاده بود

سفر همیشه قصه رفتنه و دلتنگیه

به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگیه

نظرات 6 + ارسال نظر
پارسا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام دوست من
شعر زیبایی بود . ولی جدایی خواه نا خواه بخشی از زندگیه ... بخشی جانکاه از زندگی.
موفق باشی

نوای پارس چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام در بکردم... راستی دیشب که من ندیدمت..پس این حرفها رو من کجا در بکردم؟
بسیار سفر باید..تا پخته شود خامی...صوفی نشود صافی...تا در نکشد جامی......هوارتا..تا بعدنااااااا

یکی بود یکی نبود!!! چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام
حالت خوبه عزیز؟
فکر می کنم بعد از تعطیلی وب لاگ یه رنگ و بوی جدید گرفته
باز هم ادامه بده منتظر نوشته های قشنگت هستم!!!
تا بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.

آدونیس پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.adonis.myblog.ir

khyli ghashang bood be ghole maryam jodaei har lahzash 1000 ta margeh khosham omad movafagh bashi banoo aziz pesar kocholo ADONIS

یکی بود یکی نبود!!! پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
دوست من مطمعن باش کسانی که برای زندگی خودشون و عزیزانشون ارزشی قائل هستن هرگز این قسمت از زندگی رو تجربه نمی کنن .(هرگز :باور کن)!!!
به امید دیدار
همیشه موفق و پیروز باشی کوچولوی من!!!

پسری که هیچ کسی جز تو دوستش نداره پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ق.ظ http://www.javadbsr.blogsky.com

سلام میدونی یه جورایی مثل خودمی تنها غریب و...
خواستی یه سر به ما بزن
امیدوارم کسی پیدا شه که دوستت داشته باشه
برادر کوچکت آقا جواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد