انتظار
به یاد نگارنده ع ش ق
بهش میگم اخه دلم برات تنگ میشه زودتر بیا انتظار خیلی سخته من انتظارو دوست ندارم. یه خورده مکث میکنه بعدش میگه انتظار اونقدا هم که میگی بد نیست بر عکس خیلی هم خوبه به زندگی هدف میده. به خودم میگم اره راستم میگه شاید اگه انتظار نبود خیلی واژه ها خیلی چیزا برامون بی معنیو مسخره میشد یکیش همین عشق با این همه بزرگیشوعظمتش!!!!!!!
ولی بازم با تموم این حرفا دلم می خواد انتظار تموم شه تموم تموم . می خوام بهش بگم این مدت جاش خالی بوده خیلی هم خالی بیشتر از حدی که فکرشو بکنه خیلی هم بیشتر
زیاد زیادددددددددددددددددد
با تموم یکدلی تو بمون برای من
دودلی هامو ببخش بگذر از خطای من
تو دلیل بودنی تویی اون اوج نیاز
روی قله دلت واسه من خونه بساز
اگه تردید به عشق خیمه زد تو باورم
اگه فکر رفتن تو گذشته از سرم
به امید روزی که انتظار بسر بیاد وایییییییییییییییییییییی اگه تموم شه چییییییییییی میشه
نظرات 2 + ارسال نظر
جهانشير جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام بانو جان مطالب شما رو خوندم و لذت بردم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما اميدوارم انتظار شما به خوبی و خوشی به سر بياد. مخور غصه شب هجران سر آيد / فلک لز نو به رنگ ديگر آيد / درخت صبر اگر تلخ است ليکن / ثمر شيرين دهد هر گه برآيد. موفق و سربلند باشيد

نوای پارس جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام خانومی...تمام ناتمام من..با تو تمام میشود..شاعر بی نام و نشان.. صاحب نام میشود..تمام من به نام تو...شعر دوباره میشود....هوارتا......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد