کاش می دونستم 

اگر  قرار بود  یکی رو انتخاب  کنی  کدومو انتخاب می کردی

اون که عاشقته و تو  عاشق اون نیستی

یا اینکه   اون  عاشقت نیست اما  تو عاشق اون  هستی

........................

نظرات 10 + ارسال نظر
سفرکرده جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام
من میگم اگه همین دو تا راه بیشتر نباشه انتخاب اولی خیلی بهتره !
چون اگه دومی رو انتخاب کنی بیچاره میشی و .... آره
بهتره عاقل باشی !
اون که دوست داره .... لایق تره ...
به کسی که دوست نداره دل نبند هیچوقت چون تا ابد حسرت میخوری !
غم مخور یکی همیشه خوبه کیمیا سرشته
آدرس خدا رو داره میگه خونمون بهشته
یا علی

میترا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.mitrayis.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی
موفق باشی

یه پرستو جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ http://yedoost.blogfa.com

سلام به دختری که جز من کسی رو نداره!!!!
اگه با من باشه دومی رو انتخاب میکنم
چون من به ندای عشق گوش می کنم
اگه کسی رو دوست داشته باشم تا آخرین نفس به دنبالش میرم.

جهانشیر جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام بانو جان انتخاب مشکلیه چون اگه اولی رو انتخاب کنی ممکنه با مشکل مواجه بشی و بعدا عشق اونم نسبت به تو کم بشه و مورد دوم هم یه جورایی خودخواهیه. پس پاسخ من هر دو مورد الف و ب هست .

نوای پارس جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام گلم....ااا..به نظر من هیجکدومشو...چون در هر دو حال به بن بست میخوری.....یادت باشه که انتخاب سومی هم
هست...دل به کسی ببند که عاشقت باشه و عاشقش باشی.. دوست داشته باشه و دوستش داشته باشی..فقط مال تو باشه..و تو مال اون باشی.....راستی..این شعر و داشته باش....اخر ان ماه که در دیده و دل جایش بود..چشم خوبان جهان محو تماشایش بود...عاقبت در سر سودای جمال مه او..دست تقدیر همان کرد که با مایش بود... تا بعدناااا.... هوارتااااا...

آدونیس جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.adonis.myblog.ir

salam banoo jan postato khondam ein mano to manganeh gozasht vali harkodom entekhab koni yejash milangeh pass be fekr rah 3 bayad bashim be manam sar bezan khoshbashi ado kocholo

یکی بود یکی نبود!!! جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ http://banooyemahtanha.blogsky.com/

سلام
حالت خوبه خوانومی من خیلی فکر کردم میشه بگی چند حرفی؟

یکی بود عزیزم .............. فکر می کردم در ک میکنی
اما با این ادرس وبلاگی که دادی .............
(این که وبلاگ خودمه ) دیگه حرفی ندارم
ممنون ......

حبیب شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ق.ظ http://khalvatneshin.blogfa

راستش ُ سّوال جالبی مطرح کردین.... من میگم اگه میخوای طعم واقعی عشق رو بچشی دومی این خصوصیت رو داره....منم همینو انتخاب میکنم......

لیلا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.mesl-e-hichkas.blogfa.com

سلام خوبی ..
سئوالت خیلی جالب بود ...در جواب باید بگم...اگه عاقل باشی و بی احساس هیچ کدومو انتخاب نم کنی و می ری اونی رو انتخاب می کنی که هم تو اونو دوست داری و هم اون تورو دوست داره
ولی اگه دیوونه و رمانتیک و احساساتی باشی وهمینطور عاشق راه اول و انتخاب می کنی........
و اما اگه هیچ کدوم از این دوراه نتیجه نداد راه دومو انتخاب می کنی

mosafer دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد