مـــــــــــــــاه
ای کاش
همیشه بود
همیشگی بود
در ایوان نشستن
و شعر را
بر کاغذ سپید مهتاب
دیدن
که جان می گیرد
ای کاش
همیشه بود
همیشگی بود


نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ

دوست خوبم : موسیقی زیبای وبلاگت آدمو از اینجا از این حال کنونی ور می داره مبره به بچه گی ها البنه همراه متن های قشنگت .حس لطیفی داری و....سر شاری . اما غمت هر چی باشه اگه زمینی نباشه جای امیدواری هست همیشه اون آخرای دل آدم یه ستاره ای چشمک می زنه یعنی که ....
حالا اگه فقط خودتو نبینی مبینی همه ما آدمها یه غمی تو دلمون هست هممون هم میگیم مال من بزرگتره و.... .دوستت دارم خدانگهدار

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ق.ظ http://datterenmin.blogspot.com

وبلاگ جالبی دارید موفق باشی

مرد قبیله شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ق.ظ http://hallowsky.blogfa.com

گفتی از خوندنو گفتن
گفتی از رفتنو موندن
گفتی کاش عمق نگاهت تو دلم خونه بسازه
با همه دیوونگیها برامون لونه بسازه
گفتی کاش با خاطراتت سفری به اون ورا کرد
کاش میشد عشقو فدا کرد
کاش که آسمون قلبت واسه من ستاره ای داشت
کاش هنوز تو دل باغچه واسه من یه غنچه میکاشت
کاش هنوز عمق نگاهت واسه من راه عبور بود
اما حیف, ندیدن تو واسه من مرگ غرور بود

موفق باشی

یا هو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد