عشق مقدس



لحظه های زندگی به تندی می گذرد ، اما برای آنکه غم دوری و

دلتنگی دارد به کندی می گذرد! آنچه در این لحظه ها می توان یافت

 زیبایی این دوری بین دو عاشق است!

پاک بودن و مقدس بودن این انتظار است!

دوباره قلم زندگی ام را بر میدارم و دوباره می نویسم از این دوری اما

با احساسی متفاوت!
ای عزیز راه دورم بخوان این احساس مرا!

عزیزم به پایان راه بیندیش که بدون شک پایان راه زیباست!

این انتظار تلخ است اما پایانش به شیرینی در آغوش گرفتن ما است!

این پاییز تلخ بهاری دارد ، و این شاخه خشک شکوفه ای دارد!

بیندیش به لحظه ای که من تو را در آغوش خود میفشارم و بر لبان

سرخت بوسه میزنم و اشکهایی که از غم دوری ریخته ای را از روی

گونه های نازنینت پاک میکنم!
این جاده طولانی پایانی دارد ، گرچه

سفر در این جاده سخت است به پایان راه بیندش که همین سفر

خیلی زیباست! من در انتهای جاده با دسته گل و احساسی پر از

محبت و عشق منتظر تو هستم! به فرشتگان آسمان سپرده ام
 
در این راه دشوار هوای تو را داشته باشند!
عزیزم گریه نکن ، آرام

باش ، این لحظه ها مقدس تر از آنچه هست که ما تصور می کنیم!

این لحظه ها به جای گریه شادی دارد !

من هستم ، منتظرت می مانم تا تو برگردی!

چرا باید این لحظه های مقدس و زیبای عاشقی که از دوری ما

سرچشمه میگیرد خدشه دار شود؟ ما باید همت کنیم در این راه

عاشقی و این دوری که سرنوشت مقابل ما قرار داده است ، این

دوری رنگ امیدی به زندگی ما باشد!

پایان راه زیباست ، سرچشمه عشق همین جاست!

خدا با ماست ، گرچه معنای واقعی عشق همین جاست!

بگو درد دلت را به من از همان دوردست ها چون من بیشتر از همیشه
 
احساس میکنم  درد دلت را! اینبار می نویسم از شیرینی این فاصله

بین ما ، که معنای عشق در همین فاصله خلاصه میشود! ما عاشق
 
خداییم اما او را نمی بینیم گرچه او همه جاست است اما ما هنوز

عاشق او مانده ایم !!! تو نیز مانند خدا برایم عزیزی گرچه آن

سوی دنیای اما قلبت همیشه در قلب من و در کنارم از محبت و

عشق میتپد و مرا زنده نگه داشته است. عزیزم آرام باش ،

 به پایان راه بیندیش که همین دوری خیلی زیباست!
 








نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ

۱۳ که نحس ...
۱۴
هم.

پرشین مافیا(سایت دخترها و پسرها) جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.persianmafia.tk

وبلاگی که هرگز پیدا نخواهی کرد و هر روز با ۲۰ مطلب زیبا اپدیت میشه این وبلاگ جدید ترین مطالب روز-ویدئو موزیکها-موزیکها-بوت و... را اپدیت میکنه با یک کلیک مهمان همیشه پرشین مافیا باشید.www.persianmafia.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد