خوشگلترین خاطره ...

* ای بهترین ... عاشقترین ... با من بمان *

«« نازنینم نازنینم .. چه دعایی به از این

خنده ات از ته دل

گریه ات از سر شوق

و غروبت شاداب .. و دلت پرز تمنای وجود
»»





تو زندگی آدمها بعضی روزا وجود داره که هیچ طوری نمیتونی بگی چه

رنگین .. چه شکلین .. یا چه حسی ان
؟!!

بعضی ثانیه ها هست که اونقدر برات عزیزن که نمیتونی براشون ارزش بذاری
.

اما فقط میتونی بگی که به اندازه تموم دنیا برات خوشگلن.

یه وقتایی وقتی به خودم تو آیینه نگاه میکنم میبینم وای خدایا چقدر بزرگ

شدم  اونقدر بزرگ که دیگه از همه چی سردر میارم ..

اونقدر بزرگ که دیگه مسوولیتای والاتری دارم ..

کارای بیشتری دارم .. حرفای مهمتری دارم و ...!

امروزم یکی از اون روزاس!!! فردا برام یه روز مهمه ..

 یکی از اون روزا که همیشه

تو یاد همه میمونه .. مثه تولدم
.

نمیتونم بگم چه حسی دارم؟

!
این روزا همه بهم لبخند میزنن و میگم چه حسی 

داری؟ 
نمیگم خوشبختی چون خوشبختی رو همیشه داشتم.

از اون لحظه تولدم فکر میکنم خوشبخترینم ..

 حتی تو روزای بی کسی و سخت

و دردناک زندگیم هم هیچوقت حتی فکرش رو نکردم که بدبختم
.

حتی تو سخترین شرایط!!!

برا همین حس این روزا یه چیزی فراتره .. من بهش میگم زندگی
.

آره زندگی .. خوشگلترین خاطره یه آدم تو آفرینشش.

این روزا برا همتون دعا میکنم

و امیدوارم همیشه شاهد به اوج رسیدن آرزوهای

قشنگتون باشم. درست مثل وجود پاک و مقدستون
.

« به رسم دیرین عادت پروانگیمان همانند همیشه دوستت دارم » 


نظرات 1 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:32 ب.ظ http://jevir.persianblog.com/

سلام دوست مهربون و دوست داشتنی من خوشحالم میکنی اگه سری به من بزنی.
وغیره.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد