مرد گمنام


یک نفر گفت : شعرهای شما ؛ حرف مفت است و باز تکرار است

گفتم : آقا کمی مودب باش ؛ این غزلها برای سرکار است

اصلا آقا به من چه این دنیا ؛ روزهایش شبیه دیروزند

اشتباهی اگر شما دیدید مال تقویم روی دیوار است

ادعاهای بیخود و خالی ؛ گریه های پر از ریاکاری ؛ آروزهای

سست و پوشالی مال افراد بی کس و کار است

محور دردهای من عشق است ؛ علتش ازدیاد احساس است

آری از بی کسی ؛ تنفر و بغض ؛ لحظه هایم همیشه سرشار است

توی این کوچه مرد گمنامی ؛ خویش را دار زد ز گمنامی

هفته بعد عکس بی نامش ؛ با کمی چسب روی دیوار است




نظرات 5 + ارسال نظر
یکی بود یکی نبود!!! جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:41 ق.ظ

طاقت من طاقت دل طاقت سنگ است غزل پریده رنگ است دل ترانه تنگ است
نه در زمین نه در زمان جای درنگ است بیا که وقت تنگ است مرا حوصله تنگ است
هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد
اونکه عاشقانه خندید خنده های من و دزدید پشت پلک مهربونی خواب یک توطئه میدید
که رسیده ام به نا کجا خسته از این حال و هوا حدیث تن است مرا طاقت من نیست.

بستنی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.icecream.blogsky.com

سلام عزیز
چرا نمینویسی؟؟
خسته نباشی
خیلی ممنونم
بازم به من سر بزن
خدا نگهدار

ستاره دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:37 ب.ظ http://setareye.sharghi.mihanblog.com

وبلاگ خیلی قشنگی داری:**
هم آهنگ قشنگ هم وبلاگت قشنگ:*به منم سر بزن یا حق:**

سلطان عشق پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:47 ق.ظ http://samadghahremani.parsiblog.com


::.بیاییم مثل فوارها مهربانی بپاشیم.و با مردم شهرمان با همه دوست باشیم... :::: .اگر چشمه تب کرد.اگر باغ پژمرد.اگر باد وحشی غرورش ترک خورد. توقف کنیم.:: . ببین باز انگار چراغ سه رنگ دل مان به آیین سبز است.کمی صبر تا محبت از. :::: خط کشی های احساس ما بگذرد.کمی سخت است.ولی می توان مثل فوارها بود.:: ::.

mosafer دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد