(من...)

Welcome to www.Naghmeh.com

 

من سراپا عشقم
 
من پر از تصویرم
 
من پراز همهمه ی شوق یک تصمیمم.
 
من پر از فریادم
 
آتشی بی تابم
 
دل تو جنس بهار
 
نخورد آتش من بر بالت!؟
 
تو پر از خواستنی
 
شعر پرواز منی
 
من سراپا اشکم
 
من پر از آغازم
 
من فقط عشق رسیدن به تو در خود دارم.
 
........
 
راه پر پیچ و خمیست
 
تا در خانه ی تو
 
راه بسیار و دلم غرق در حسرت تو.
 
رهگذر نیست دلم که رود راحت و سرد
 
بعد تو می دانم
 
من فقط گریه ی تبدار غمم.
 
.........
 
تو پر از رمزی و راز
 
چون شکفتن از خاک
 
من سراپا بیداد
 
پرم از وحشت راه.
 
ریشه ی تو تو زمین
 
ریشه ی من در باد
 
من تو را می خواهم
 
هر چه بادا بادا
نظرات 2 + ارسال نظر
دیوووونه خودتی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

سرما خوردم
تقریبان تمام عمرم سرما خورده ام
دلم میخواد این آخر ترمی یه مسافرت حسابی برم
دلم میخواد یه چیزی ببینم که این تلخی ها از یادم بره
سلام عزیز از اینکه به دیوونه خونه سر زدی
ممنون بازم بیا
لطف کردی نظردادی
ممنون بازم بده
من تا 9 بهمن که
هم روز تولدمه
هم امتحاناتم تموم میشه
نمی تونم بیام مهمونی شما
ولی هرهفته یه مطلب جدید واستون دارم
خوشحال می شم تظرتو ببینم

نیما پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ب.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
و این شعری که نوشتی فکر کنم کمتر کسی باشه که یه خاطره ناب ازش نداشته باشه
اما این صفحه نظرات چرا اینجوره ...!!!
یه حالی بهش بده
به من هم سر بزن
باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد