دوستت دارم

تقدیم به نگاهی که
                                                    مرا مجذوب خود کرد
  ... خیلی
 ... خیلی                        
... خیلی                                      
 
                                             
                                       
                                       
...یک نفر    
                               ...یک جایی              
تمام رؤیایش لبخند توست وزمانی که به تو فکر میکنه احساس میکنه که زندگی
 واقعا با ارزشه

پس هر گاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش.

...یک نفر    
                               ...یک جایی               
                          در حال فکر کردن به توست.
نظرات 2 + ارسال نظر
تقی بختیاری سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ

دقیق فرمودید. مدام یک نفر حتی در زمان احساس تنهایی های مان به فکر ما است و آن هم همین خودی خود ما استیم که داریم به تنهایی خود میاندیشیم. راستی چرا اسمت را گذاشتی (دختری که هیچ کس و جز تو نداره) شما که با یک فرد مخاطب نیستید. پاسخ شما اسباب خوشی منست.

محمد سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 ب.ظ

دروغه
همش دورغه
تمام حرفات دروغه
خدا خیلی بده خدا هیچ کس رو دوست نداره
اصلا خدایی وجود نداه
اگر وجود داشت نمیذاشت انقدر تنها باشم
نمیذاشت اینقدر غصه بخورم
من تو تمام زندگیم فقط و فقط یه دوست داشتم که هیچ وقت نه صداش رو شیدم و نه خودش رو دیدم فقط باهاش چت میکردم اون همیشه غصه هاش و خوشی هاش و تمام اتفاقاتی رو که براش میفتاد رو برای من تعریف میکرد
یه بار بهم گفت چرا صدات اینقدر ناراحته
گفتم هیچی ولش کن
گفت باید بهم بگی
اصرار کرد اصرار کرد اصرار کرد
و من غصه های دلم رو براش گفتم
اون گریه کرد و دلش قصه دار شد و دیگه هیچ وقت باهام چت نکرد
فقط برام یه آف گذاشت و نوشت من میام و با تو حرف میزنم که از تو انرژی بگیرم ولی تو با گفتن غصه هات هر بار منو ناراحت و ناراحت تر میکنی لطفا دیگه برام پیغام نذار چون جوابت رو نمیدم
و جوابم رو نداد
و من باز تنها شدم تنهای تنها
از اون روز هزار بار گریه کردم هزار بار به خدا التماس کردم که از تنهایی نجاتم بده ولی هیچ وقت جوابم رو نداد
اینقدر جوابم رو نداد که گریه هام تموم شدن حالا هر وقت که غصه ام میگیره نمیتونم گریه کنم و یه چیزی اینقدر گلوم رو فشار میده که آرزو میکنم ایکاش هرگز نبودم
آخه به کی بگم من دلم میخواد یه نفر رو دوست داشته باشم دلم میخواد یه نفر منو دوست داشته باشه دلم میخواد هر وقت که بهش فکر میکنم بدونم که اونم داره به من فکر میکنه
دلم میخواد بمیرم و از شر این تنهایی کشنده خلاص بشم ۰۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد