زندگی یعنی برگ یک کتاب

 
 
زندگی یعنی برگ یک کتاب
 
"یاس زرد"
 
میتوان در گوشه ای خاموش و سرد
 
مشعلی از مهربانی برفروخت
 
میتوان یک شب به قلب شب بتاخت
 
سینه ی شب را شکافت
 
ماه را ازاد کرد
 
میتوان با اب چشم
 
زنگ دلها را زدود
 
میتوان دستی گرفت
 
میتوان راهی نمود
 
میتوان در دفتر ذهن کسی
 
جاودان شد...با شکوه...
 
دست در دست نسیم
 
پای در راه طلوع
 
میتوان تا کوه نور
 
ره سپرد و نور شد
 
با نگاهی گرم یخها را شکست
 
با سلامی نرم سنگی اب کرد
 
میتوان دل بست و جان اباد کرد
 
میتوان اهسته خواند
 
شهر باران در بهار
 
تا ببینی در نگاه یاس زرد
 
 
"اشتیاق زندگی"
 
هرگز امید را رها مکن ...
 
 وقتی احساس میکنی که دیگر تحمل نداری جادوی امید است که به تو نیرو میدهد تا راه را ادامه دهی
 
اعتماد به نفس را هرگز از دست نده تا ان زمان که باور داری توانایی دلیلی داری تا بکوشی
 
هرگز مهار شاد زیستن خود را به دست دیگران مده
 
بر ان چنگ بزن
 
ان گاه همواره در اختیارت بود
 
و حرف اخر:از عشق مگریز ... به سوی ان شتاب کن چون عشق بزرگترین شادی ها ست...
 
نظرات 5 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام سوفیا خانم
با چشمهای بسته هم میشه تو وب لاگت شادی و نور و عشق و که در اون موج میزنه دید .
همیشه موفق و شاد باشی.
این کار کار ساده ای نبود این و میدونم ولی انگار تصمیمت و گرفتی من هم برات آرزوی موفقیت میکنم .
وقت کردی اهوالی هم از من بگیر مدت زیادی هست که ندیدمت.
دوست همیشگی شما میثم.

محمد سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:32 ب.ظ

چرا به نظرها جواب نمیدی ؟
دوست دارم یه نفر یه چیزی بهم بگه
حتی اگر اون چیز یه سیلی محکم باشه
دوست دارم با اون سیلی از این کابوس لعنتی آزاد بشم

امیر سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
نمیدونم چند سال داری واز کجا هستی؟
ولی امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم.
راستی اینم حرف دل من:
اگه روزی دلت خواست گریه کنی به من بگو
قول نمی دهم بتوانم بخندانمت
اما میتوانم با تو گریه کنم.
اگه قابل دونستی واسم off بذار،تا بعد...

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://khuneh.blogsky.com/

به سوی آن شتاب کن ولی در عشق شتاب مکن!

فرزاد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ق.ظ http://1000too.blogsky.com

سلام
کار قشنگی بود منسجم و موزون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد