هم صدا

هم صدا
اگه هم صدا بودی اگه هم صدام بودی
هیچ کی حریفم نمی شد
کوه اگه رو شونه هام بود کمرم خم نمی شد
تو اگه خواسته بودی ،‌ آخ تو اگه خواسته بودی
تو اگه مونده بودی
موندنی ترین بودم ، عمر صدام کم نمی شد
اگه هم صدا بودی ، اگه هم صدام بودی
هیچ کی حریفم نمی شد
کوه اگه رو شونه هام بود ، کمرم خم نمی شد
اگه زخمی می شدم به دست تو مرهم بود
زخم قیمتی من محتاج مرهم نمی شد
اگه بارون عزیز با تو بودن می گرفت
گل سرخ قصه مون تشنه ، شبنم نمی شد
تو اگه خواسته بودی

 

   


نظرات 1 + ارسال نظر
حسن جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://heinboch3.blogsky.com

سلام
تمام پیام هایت را خواندم.شما غمی دارید.آیا من نمی توانم به
شما کمک کنم؟
آ؟یا مرا لایق اطمینان میدانید؟
لطفا جواب مرا بدهیدواز این توهم نجات دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد