امروز دلم خیلی هواتو کرده..

 
.امروز بد جوری حضور دستای مهربونت رو روی شونه هام کم دارم.....

امروز هوای گریه دارم...

دلم خیلی برات تنگ شده....

خیلی به بودنت نیاز دارم......

دلم میخواد کنارم باشی......

میخوام که باشی.....

امروز خیلی دلم می خواد از تو بگم...


می خوام سرمو بذارم رو شونه ت....

می خوام تمام دلتنگی هامو تو بغلت گریه کنم...

کاش می دونستی تو دلم چه خبره...

کاش بودی...... ....

 
 
من هر شب نام تو را فریاد می زنم ،
 
خدایا می دانم که صدایم را می شنوی ،
 
به حرفهایم کمی گوش بده ،
 
خدایا دیگر خسته ام از این لحظه های انتظار ،
 
خدایا آیا روزی انتظارم به پایان خواهد رسید؟
 
خدایا اگر من را در انتظارش نگاه داری
 
حتم دارم روزی از غم عشقش خواهم مرد
 
 
اگر فکر می کنی که رفتنت باعث شکستنم می شود٬
 
 
اگر فکر می کنی که از پس رفتنت اشک می ریزم
 
٬اگر فکر می کنی که با نبودنت
 
 لحظه هایم خالی می شوند٬
 
اگر فکر می کنی که هر لـحـظـه
 
 دلـم برایت تنگ می شود٬
 
اگر فکر می کنی که بی تو
 
می میرم٬بسیار درست فکر کرده ای٬
 
خب تو که می دانی نبودنت را تاب نمی آورم
 
 پس بمان.
 
روزی که عشق وارد خانه قلبم شد او را نشناختم ،
 
مدتی طول کشید تا با او آشنا شدم ،
 
ار او خوشم آمده بود ،
 
خواستم به او بگویم
 
 برای همیشه در خانه قلب من بمان
 
اما قبل از این که من به او بگویم ،
 
 به من گفت آمده ام برای همیشه اینجا بمانم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فردین چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ب.ظ

مادر بزرگم همیشه یه حرف قشنگ میزد....تو رسم این دنیای فانی..هیچ چی موندگار نیست....تو قانون پست زندگی...هیچ چیزی تا ابد نمیمونه...هیچ چیز....

عسل پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.gho.bolgsky.com

سلام

وبلاگه قشنگی داری

به من سر بزن
قربانت عسل

نوپا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام خدمت شما
مطالب شما را خواندم راستی وبلاگ زیبایی داری
به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد