تقدیم به بهترین قلبهای دنیا

 
 
 
 
 
 
من از تو آرامشی می خواستم
 
تا جسم و جانم را تسکین دهد
 
 و روانم را برای کار و تلاش و
 
حرکت وپویایی آماده نماید
 
اما چه بگویم و چگونه بنویسم
 
در تو یافتم در لحظه های با تو بودن
 
به آن آرامش شیرین زندگی رسیدم
 
حضور تو مرا رام و آرام کرد
 
و من در مقابل تو نشستم
 
 و مات ومبهوت تو شدم
 
نمی دانی چه احساسی
 
 در آن لحظات داشتم
 
چه پروازی چه معراجی چه صعودی
 
 
تو مرا می فهمی تو خطاهای مرا نادیده می گیری
 
تو نقاط ضعف مرا به رویم نمی آوری
 
تو مرا تضعیف نمی کنی
 
چقدر تو بزرگی و چقدر من مبهوت تو
 
گاهی اوقات که تو گرفتاری
 
و نمی توانی مرا بپذیری چه بر من که نمی گذرد
 
 چه اظطرابها و نگرانی ها دغدغه ها و انتظارها
 
 که دنیایم را متلاطم نمی کند
 
 و رشته زندگی را از دستم نمی گسلد
 
شب از نیمه گذشته است
 
حتما تو در خواب نازی و من فردا مسافرم
 
 کاش در این سفر مرا همراهی می کردی
 
 
                     
نظرات 3 + ارسال نظر
الهام - بی نام جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ http://eligoli.blogsky.com

چه عشقولی

PegahSW جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

بازم مثل همیشه زیبا
آفرین و خسته نباشید

ف-م یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://aramedel.blogsky.com

سلام مهربون!

با تمام وجودم ارزو میکنم واقعا این دردها رو نکشیده باشی... دردهای اظطراب و انتظار ...

یاحق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد