ترانه های بیلی تیس

 

برای من زندگی ودنیا ومردمان همه هیچند .

 

 زیرا جز آنچه مال اوست

 

چیزی ازجهان نمی خواهم ....

 

ببین، ای  رهگذر،

 

 هرچه راکه یادگاراو نیست یکسره به تو   

 

   می بخشم ...

 

چقدربه خود رنج می دهم

 

تا گیسوانم را بیارایم

 

 وعطرهای گرانبها برتن زنم

 

 وجامه های دلپذیربپوشم

 

 تا در نظرش زیبا جلوه کنم ...

 

ولی اینهمه چیزی نیست ،

 

اگر می بایست برای خاطر او

 

 روز و شب آسیا بگردانم ،

 

 وپاروبزنم وسینه زمین را بشکافم ،

 

 باز   لحظه ای در این راه درنگ نمی کردم .

 

تنها ای خدایان ،

 

کاری کنید که او خود بدین

 

 عشق سوزان من پی نبرد،

 

 زیرا،آنروزکه بداند دل من براستی درگرواوست ،

 

 در پی دلداری دیگر خواهد رفت !...

 

                                            

نظرات 4 + ارسال نظر
سیمیاگر دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ب.ظ http://simiagar.blogsky.com

سلام یه کم شلوغه نه؟؟

سروش دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ http://golpa2005.blogsky.com

سلام به من سر بزن خدا هم با تو است خدارو فراموش نکن

چون بدون خدا هیچ و پوچ هستی خداحافظ

شاپرک سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ

می دونی دل شکستن خیلی راحتتر از دل به دست

آوردن است .....

مثل اون عروسک چوبی حالا قطره اشک من

رو چشام خشک شده

ولی این رسمش نبود


زندگی چیزی نیست

زندگی چیزی نیست

زندگی :
قطره اشکیست که جاریست
زندگی:
شعله شمعیست که می سوزاند

زندگی چیزی نیست
زندگی چیزی نیست

مهدی تنها جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ق.ظ http://azfandakm.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود!
کتابش که بعد انقلاب چاپ نشده؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد