<< دوستت دارم>>

تک فرشتهً وجودم،

 

اگر چه از تو دورم  ،

 

اما ریسمان محبت تو را به من وصل کرده است.

 

 پادشاه سرزمین تنهاییم،

 

تک نوازندهً  غربت دور اندازهً  وسعت  تنهاییم

 

<دوستت دارم>>

 

به اندازهً همهً  آن روزهایی

 

که حسرت نبودنت دیوانه ام کرده بود  

 

<< دوستت دارم >>

 

 کاشکی دوست داشتن نشان دادنی بود

 

 تا به تو نشان می دادم که چقدر

 

<< دوستت دارم>>

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ق.ظ http://iliya.co.sr

سلام همینطوری روی تازه آپ دیتها کلیک کردم چون کارم اینه یه سری به ویلاگ بقیه دوستان میزنم ... امیدوارم روزهایی برفی داشته باشی...موفق باشی .خوب هم مینویسی..(با لینک دادن چطوری گذاشتی یه نظر کافیه...)

PegahSW پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.
مثل همیشه زیبا و روان . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد