اگر...؟!

                            

                  
               اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم
                                                                   
        و یا از روی خودخواهی فقط خود را قشنگ دیدم
 
        اگر از دست من در خلوت خود گریه می کردی
 
        اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردم
 
        اگر تو مهربان بودی و من نامهربان بودم
 
        برای دیگران بهار و برای تو خزان بودم
 
        اگر تو با تحمل گله از خودخواهی ام کردی
 
        اگر زجری کشیدی تو گاهی از زبان من
 
        اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من
 
                  گناهم را ببخش
         گناهم را ببخش
 
                                       گناهم را ببخش
 
نظرات 1 + ارسال نظر
PegahSW جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:28 ق.ظ

از عشق بود هر آن چه کردی / گر چه چشمانت به دنیا ببندی.
گنه کردی بر ان که بی گنه بود / همه را آخر دهد به رود
ببرد با خود از خاطرش رود زمان / هر چه کنی. آخر تو می مانی بی آن.
felbedahe for u
ya hagh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد