تو دنیا سه تا فرشته هست.

تو دنیا سه تا فرشته هست.

 ..یکی داره به پرندهای خوشکل غذا میده .

.یکی داره به درد دل عاشق خوشکل ما گوش میده

 سومی همونی که من خیلی خیلی دوسش دارم

والان داره اینو میخونه


------------------------


وقتی آموزگار گفت: عشق چند بخشه؟؟

 دستم را بالا بردم و با خوشحالی داد زدم:

یک بخش فقط یک بخش .......

ولی وقتی تو را شناختم

 فهمیدم که عشق سه بخشه!!

 عطش دیدن تو شوق

 با تو بودن

 اندوه  بی تو بودن


------------------------


اگه یه روز چشمات پر اشک شد

 و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن.

 بهت قول نمی دم که ساکتت کنم..

 .ولی قول می دم


 که پا به پات گریه کنم


------------------------

شیشه ای می شکند...

یک نفر می پرسد...

چرا شیشه شکست؟

 مادر می گوید...

شاید این رفع بلاست.

 یک نفر زمزمه کرد...

باد سرد وحشی مثل یک کودک شیطان آمد.

 شیشه ی پنجره را زود شکست.

 کاش امشب که دلم مثل آن شیشه ی مغرور شکست،

عابری خنده کنان می آمد...

تکه ای از آن را برمی داشت

 مرهمی بر دل تنگم می شد...

اما امشب دیدم...

هیچ کس هیچ نگفت غصه ام را نشنید...

 از خودم می پرسم

 آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟

 دل سخت شکست اما،

 هیچ کس هیچ نگفت و نپرسید چرا


------------------------


دیروزدر دادگاه دلم مغز من قاضی بود ،

 متّهم قلبم بود

 جرم من عاشقی بود ،

عشق من یاد تو بود ،

حقّ من اعدام بود

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد علی آقازاده جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ق.ظ http://ghoghnous.parsiblog.com

عالی بود
پایدار باشی

عمار جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ق.ظ

موفق با شی من به احساساتت احترام می ذارم
احساس گناه نکن ان شاء الآاه به اون چیزی که می خوای
می رسی


۲۰ بهمن ۸۴ موفق بشی ......

PegahSW جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ق.ظ

از این کلام پیوسته / دلم هزاران بار شکسته.
از این کلام به این زیبایی / هزاران درس.که خود را بیازماییم.
از این متن ساکن / چشمانم بدیده. از تو باطن.
ino felbedahe goftam ke khod bayangare sokhan hast.
movafagh bashid.
ya hagh

موسی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ http://moosakalim.mihanblog.com

خورشید نه فردا
ونه هرگز
نخواهد کوچید
وآسمان
تنها به نام نامی خورشید
می ماند
اگر نه
تاریکی سهم بزرگیست
برای زندگی ژیله وار


موفق باشی
هر چند که به ما سر نمی زنی

گذشت جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام... کجاست زنده دلی.........!!!کاملی.......!!!!مسیح دمی.....!!!

که فیض صحبتش از دل برد غبار غمی ...!!

گذشت جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ق.ظ

چی بگم ...هیچی ...سکوت زیبا تره

گذشت جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ق.ظ

آفتاب جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.razvaniyaz.blogfa.com

سلام بانو بر پیشانی احساس زیبایت بوسه میزنم...و قلمت را به ضیافت شوری شکهایم میخوانم...عزیزم بعضی وقتا کلام از بیان نظرات انسان عاجزه و من فقط میگم ممنون و باز هم بنویس...و بازهم خبرم کن تا دقایقی چند در بحر احساساتت شناور بشم بی آنکه به غرق شدن بیاندیشم و بهراسم...
آفتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد