دوسِت دارم

 
تا حالا شده بخوای اشک بریزی ، گریه کنی یه عالمه اما نتونی و گلوت از زور بار بغز بخواد خفه شه ...

تا حالا شده که بخوای با تمام قدرت خدا رو فریاد بکشی و ازش کمک بخوای که رهات کنه ، به دادت برسه ...

تا حالا شده که دلت بخواد یه مسافر در خونت رو بزن و تو رو از این همه چشم انتظاری در بیاره ...

تا حالا شده زیر بار سنگین فاصله انقدر له بشی که دیگه حتی نتونی جیک بزنی ...

تا حالا شده عشقت و ندید بگیرن و بعد هم ...

اصلا تا حالا شده عاشق بشید من شدم و فهمیدم عشقم مثل همه چیز تو دنیا واسه همه یه شکل نیست ...

عشق من اما رنگش بنفشه ، بنفش به رنگ دوری ، فاصله ، انتظار و شور مثل غم ، مثل اشک و گرفته و تنگ

مثل بغز ، مثل نفسهای کوتاه من و از جنس من از جنس برزخ ، از جنس مه

و بزرگ از قد آسمون هم خیلی بالاتر شاید هم بیشتر ، عاشقانه اونقدر که دوستم داشت و دارم

لطیف مثل ابریشم ، ابر و تموم مهربونیاش ... تا حالا شده به انتظار شنیدن دوباره ی یه صدای آشنا روزها ، شبها ،

ماهها و شاید سالها به انتظار بشینی که بیاد بیاد ، برگرده و بالاخره تنهایی تو هم تموم شه

یه زمانی بود که می خندیدم ، می رقصیدم با عشق و بوسه و احساس ... بجای درویشی و تنهایی و های های بی خبری

دامنم پر بود از احساس خوشبختی ، عشق ، عشق ، عشق ...

حالا هم حالم خوبست یه تنهایی دارم به وسعت عشق تو ، یه آرامش و سکوت محض که اونجا فقط صدای تیک تیک ساعت

که می تونه جای تو رو بگیره ، جای عشقم رو بگیره ، جای نفسهای گرمت و بگیره ...

از وقتی رفتی چشمای کسی دیگه آینه صورتکم نشد ، ا ز وقتی که رفتی ..
 
.وای به روزی که از سفر بر گردی دیگه نمی ذارم بری و

تنهام بزاری هر جا بری باهات می یام ، باهات می یام .... دوسِت دارم ...دوسِت دار
م

 

نظرات 5 + ارسال نظر
تامی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
خوب اینم برای خودش یه حرفیه
بی حرفی .....................
موفق باشید

داداش دانیال یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ق.ظ http://music-city.blogsky.com

سلام ممنون من هر کاره که از دستم بر میاد انجام میدم

هیلدا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:38 ق.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com

ه ه ه
یاد قبلنای خودم افتادم که فقط توو دفتر روز نوشتم ........ میذاشتم نمی دونم من جرات نوشتنه لحظه های پیش اومده رو نداشتم تو رو نمی دونم.........!
مواظب خودت باش

مرتضی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ق.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام
همون که تامی گفت یا برای اومدن تو لیست اپدیت شده ها بود

وحید چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ق.ظ http://mynoise.blogfa.com/

مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد