نوشتن رو دوست دارم

امروز از خودم پرسیدم چرا
 یه آدم باید آشفتگی ها شو خواسته هاشو رویاهاشو نیاز هاشو بیاد تو این دنیای مجازی افشا کنه ؟
از آدمهای مرموز اصلا خوشم نمی یاد
گرچه گاهی از پیچوندن اطرافیانم لذت می برم ولی مرموز نیستم شاید عجیب بودن بیشتر بهم بیاد !
نوشتن رو دوست دارم
حتی اگه تنها خواننده احساساستم خودم باشم
این نوع نوشتن حس زنده بودن رو بهم القا می کنه
حس تفکر بیشتر و عمیق تر درباره خودم نیازهام احساساتم و مهمتر از همه روحم
دلم می خواد آدمها رو از روی نوشته هاشون بشناسم
همون طوری که صادق هدایت رو شناختم ...
روح فروغ رو لمس کردم ...
 به احساس سهراب غبطه خوردم ...
 با حمید زندگی کردم و ...
این نوع اتصالات روحی رو همیشه دوست داشتم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
خوبی؟
میدونی منم نوشتن رو دوست دارم شاید تو همین نوشتها اون من واقعی هر کس پیدا میشه.
پس نوشتن رو دوس دارم
چون اینجا خودم هستم برخلاف اونچه که واقعیت هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد