نگاه به تو فهمیدن خود خود خداست

با یه کاغذ سفید هر کاری میشه کرد،
 
مثلاًمیشه یه هواپیمای کاغذی ساخت
 
 برای پرواز یا زیر یکی از پایه های میزی گذاشت
 
که ازسه تای بقیه کوتاهتره،
 
و یا میشه روش شعر نوشت
 
که همیشه عمرش از بقیه کوتاهتر...
 
روی یه کاغذ سفید هرچیزی میشه نوشت
 
 غیر تو،
 
برای توصیف زیبایی تو پیدا کردن
 
 تشبیه و حتی چیزایی که حتی سعی میکنن
 
 کمی شبیه تو باشن_مثل گل،پدیده ویا پاییز_
 
خیلی خیلی سخته...
 
شاید جواب این سوال که
 
 چرا گل این همه شبیه توهستش
 
فقط تو طبیعته و به خاطر همینم هست
 
 که من یه باغبان ساده هستم...
 
چیزایی از گل گیاه میفهمم
 
 ولی نمیتونم صحبت خاک و خورشید رو به
 
 واسطه گلی که خیلی شبیه تو هست
 
رو توصیف کنم ...
 
تو به من نور بده کافیه من جوونه زیاد دارم
 
ریشه های من تو وجودم پنهونه
 
 نه کسی میاد نه کسی میره
 
 نه کسی حالی از من میپرسه خلاصه مزاحم ندارم...
 
 شعری از من میخوای که توش تشبیه و قافیه باشه
 
 ولی معذرت میخوام پرنسم
 
تو بقچه من چیز زیبایی که اینقدر شبیه تو باشه نیست
 
 اگه بدونم تموم دردهای دنیا تو همین راه به تو رسیدنه
 
بازم با تمام وجود به طرف اون مرجانهای آبی چشمات میام...
 
نگاه به تو نگاه به آبه نگاه به تو فهمیدن معجزست
 
اون راههایی که تو مسیرشون
 
حتی اطرافم رو هم نگاه نکردم
 
شاهد این حرف منه...
 
 هرچی مینویسم بازم نمیشه
 
 چون فقط اونایی که تورو میشناسن
 
میفهمن که من چی میگم...
 
وقتی چشمهای تو مصداق بهترین چشمهاست،
 
وقتی تو مرز اشتراک خاک و خورشیدی
 
وقتی تو بهشت رو تو تنت پنهون داری
 
 دیگه برای تو شعر نوشتن احمق بودنه...
 
فقط یه حرف ممیمونه تو دلم...
 
من به تو گلم میگم
 
و از اون روز به بعد عمر گل شروع میکنه به زیاد شدن...
 
تموم اون قولایی که به تو دادم میخوام پیش خودت بمونه...
 
به تو گلم میگم و به خاطر اینکه گل شبیه توست جاودانست...
 
نگاه به تو نگاه به یه کاغذ سفیده نگاه به تو آماده هر اتفاقیه...
 
نگاه به صورتی که ازش خجالت میکشی نگاه به آبه...
 
نگاه به تو رد تموم احتمال ها و فهمیدنه یه معجزست
 
*نگاه به تو فهمیدن خود خود خداست*
نظرات 2 + ارسال نظر
یه آشنا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ

شعراتون زیباست متناتون هم همینطور ولی اگه یه مقدار پس زمینتون خلوت تر بود راحت تر میشود خوندشون ممنون

محمد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ http://bluetooch.blogfa.com

سلام
آشنایی من با شما قضیه ای مفصل داره
خوشحال میشم به من سر بزنین
منتظرم
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد