می میرم برات....

می میرم برات....
 
 نمی دونستی می میرم بی تو!بدون چشات 

رفتی ازبرم, نمی دونستی دلم بسته به سازصدات
 
آرزومه که نمی دونستی که من می میرم برات
 
                     می میرم برات
 
عاشقم هنوز! نمی خواستی که بمونی تا بسوزی به سازه دلم

میگی من میرم, نمی خواستی بری تا فرداها یاره خوشگلم

برو راهی نیست تا فرداها رها کن دلم
 
                      رها کن دلم
 
سفرت بخیر,اگر میری از اینجا تک وتنها تایه شهر دور

برو که رفتن بدون مامی رسه به یه دنیا نور
 
 
 برو که رفتن بدون ما می رسه به یه دنیا نور
 
                       به یه دنیا نور
 
  سفرت بخیر, برو گر شکستی زمن می تونی دوباره بساز
 
 از دلی شکسته, ناامیدوخسته تو باز غرور

 از دلی شکسته, ناامیدوخسته تو باز غرور

                      تو بازم غرور       
                          
  نمی خوام بیای!نمی خوام میونه تاریکیه من تو حروم بشی

نمی خوام ازت, نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تا تموم بشی

برو تو بزرگی, نمی خوام که فقط آرزوم بشی
 
 
                     آرزوم بشی!
 
                     می میرم برات

 نمی دونستی می میرم بی تو!بدون چشات 

رفتی ازبرم!نمی دونستی دلم بسته به سازصدات

آرزومه که نمی دونستی که من می میرم برات
 
           
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد