((دوستت دارم))

 
تو را در آسمان شرق میجویم .
 
 جایی که آرزوهای نقره ای من خانه دارند .
 
 تو را در حسرت یک قوی تنها ء
 
 تو را در بال و پر یک پرستوی شوریده ء
 
 تو را در بوسه ی پروانه ها
 
و در مغرب گیسوان فرشته هایی که هرگز زمین را ندیده اند ء
 
 می جویم . چشمهایت جمهوری مهربانی و عشق است.
 
 بگو من در کدام یک از خیابانهای آن زاده خواهم شد؟
 
خدایا ء من از تمام کلمات دنیا
 
 فقط دو کلمه را می خواهم:((دوستت دارم))
 
 و دلم می خواهد شکوفه ها و کو هستانها گرد من جمع شوند
 
 و هزاران بار آن را با من تکرار کنند
نظرات 5 + ارسال نظر
تنهاترین عاشق تنها دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان به این امیدوارم که اه اومدین صبر کنین و استفاده کنین البته که اگه این بنده ی حقیر لیاقت پذیرایی از شما رو داشته باشم
راستی با تبادل لینک چطوری؟؟
منتظرم....
فعلا...

مصطفی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

خدا نگهدار

حسین دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ب.ظ http://barayekhodam.blogsky .com

سلام به کسی که جز خدا کسای دیگه ای رو هم داره
راستی برای دیدن وبلاگ زیبات دوباره اومدم ولی از عکس زمینه اش خبری نبود
میخواستم بپرسم چطور اون عکس پابت رو روی وبلاگت گزاشتی ... که پاکش کردی .حد اقل بهم سر بزن . دوست دارم نظر بقیه رو در مورد بعضی مطالبم بدونم.

شا پرک سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ب.ظ

و نترسیم از مرگ ....

مرگ پایان کبو ترها نیست..

مرگ در ذهن اقاقی جاریست...

مرگ در یک گوشه نشسته وبه ما می نگرد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

زندگی چیزی نیست...

زندگی چیزی نیست...

زندگی...
قطره اشکیست که جاریست .

زندگی...

شعله شمعیست که می سوزاند.

و با لهای شاپرک ...

توانایی تحمل آتش نگاه تو را ندارد

و اشکهای شاپرک بی مقدار برای آتش...

زندگی چیزی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد