ومن گفتم او مثل هیچکس نیست................

به راستی در هر رابطه ای وقتی به احساس خود ایمان داشته باشیم می توانیم به احساس دیگری نیز
 
اعتماد کنیم.
 
لازمه دوست داشتن اطمینان است ، وقتی دیگران با صادق نیستند ، و نقاب به چهره دارند ، نباید نقاب
 
بزنیم،باید به درون تنها و پذیرفته نشده آنها نفوذ کرد، و کمکشان کرد . باید اجازه بدهید دیگران شما را
 
بشناسند، در مرام یکرنگی همانقدر از خودت را که می شناسی باید به دیگران بشناسی.
 
اگر قلب تو آتشفشان باشد چگونه انتظار داری که در دستهایت گل شکوفا کند ؟؟؟؟؟
 
 
ومن گفتم او مثل هیچکس نیست................
 
....... اما این بار انسانها به من خندیدند!!!!!!!!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ http://sarsepordegan.persianblog.com

سلام،،،،امیدوارم که خوب باشین،،، راستش من با این وبلاگت خیلی حال میکنم، ممنون از لطفت.....در پناه آفریدگار حق، خوش باشین؛ فعلا..،؛،..

غریبه آشنا پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

نمیدونم چی بگم
آخه این (..........) خیلی حرفا داره
موفق باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد